چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای از امروز / دوشنبه 25 فروردین / تا صبح فردا با کاهش همراه شده و در مناطق سردسیر استان دمای صبحگاهی به زیر صفر خواهد رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: طرح توزیع الکترونیکی سوخت برای ادوات کشاورزی در این منطقه عملیاتی شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و رعایت مسائل بهداشتی در ماه مبارک رمضان هیچگونه عرضه مایحتاج عمومی مردم که جنبه تجمعی داشته باشد در این استان صورت نخواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: بیش از 20 هزار نفر مشکوک به بیماری کرونا از طریق غربالگری سلامت در این استان شناسایی شده‌اند، در این میان ممکن است که 80 درصد افراد مبتلا علائمی نداشته و یا علائم خفیف داشته باشند که این افراد بدون علامت اطراف، محیط و افراد در ارتباط را نیز آلوده می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری جشنواره رسانه و کرونا در این استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 10 اردیبهشت امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در اکثر استان‌ها نزولی شد، گفت: مردم بدانند سیاست "در خانه ماندن" ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: سال 98 تعداد 31 راس گونه جانوری پستاندار در زنجان از سوی شکارچیان خاطی شکار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل زندان‌های استان زنجان گفت: حفظ آمادگی کامل نیروهای یگان حفاظت زندان‌ها مورد تاکید بوده و در کنار آن رعایت تذکرات و مسائل بهداشتی و ایمنی در داخل زندان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نیز ضروری است.

وب‌گاه فرارو

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روند ابتلا به کرونا و مرگ و میر حاصل از آن در اصفهان به مدت حدود 20 روز سیر نزولی قابل توجه نداشته است، اما در بیشتر استان‌ها و در مجموع کشور روند نزولی دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام این استان در این روزهای سخت به لحاظ کسب درآمد و تامین معیشت در تنگنا بوده و در انتظار ناجی و حامی هستند.

خبرگزاری ایرنا

رشت _ ایرنا _ فرماندار شهرستان ماسال گفت: ضد عفونی وگند زدایی معابر روستایی و شهری این شهرستان در قالب طرح مردم یاری توسط تیپ 216 زرهی زنجان در شهرستان ماسال امروز به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر بارش برف و باران همراه با مه غلیظ آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی و فرعی این استان را فراگرفته است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روند ابتلا به کرونا و مرگ و میر حاصل از آن در اصفهان به مدت حدود 20 روز سیر نزولی قابل توجه نداشته است اما در بیشتر استان‌ها و در مجموع کشور روند نزولی دارد.

خبرگزاری دانا

اسماعیل رحمانی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در زنجان گفت: شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 805 نفر رسید.

خبرگزاری دانا

اسماعیل رحمانی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در زنجان گفت: شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 789 نفر رسید.

خبرگزاری دانا

مهرداد سلطانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به افزایش تردد های درون شهری در زنجان گفت: طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر تا پایان فروردین اجرا می شود.