چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «عبادرضا اسلامی کولایی» را به عنوان رییس جدید فرهنگسرای نیاوران منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - با شیوع ویروس کرونا و همه‌گیر شدن این بیماری حفظ سلامت عموم مردم به عنوان دغدغه اصلی و اولویت کاری هریک از بخش‌ها و متولیان دستگاه‌های مختلف قرار گرفت که نوبتی کردن تردد خودروها بر اساس پلاک‌های زوج و فرد و کنترل ترافیک به خصوص در هسته مرکزی شهر زنجان از جمله طرح‌های عملیاتی شده از 24 فروردین جاری در این حوزه بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی، عبادرضا اسلامی کولایی را به عنوان رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با قدردانی از تلاش و همت کادر بهداشت و درمان استان بابت خدمات دلسوزانه به مردم و به خصوص بیمه شدگان سازمان در شرایط حاد کشور گفت: 100 درصد از مطالبات معوقه سه ماهه آخر سال 97 مراکز درمانی غیردانشگاهی استان در هفته آخر سال گذشته پرداخت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی عبادرضا اسلامی کولایی را به عنوان رئیس فرهنگسرای نیاوران منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان زنجان گفت: فیلمسازان زنجانی با حمایت این انجمن، 10 فیلم کوتاه با مضمون پیشگیری، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی برای مقابله با کرونا ساختند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: اگر جنگ تحمیلی رخ نمی‌داد باز هم نیازمند ترویج فرهنگ ایثار بودیم زیرا مدیریت جامعه با این روحیه، بهتر پیش می‌رود و امروز تلاش و فعالیت مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا، مصداق بارز ایثار اجتماعی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به منطقه، جمعه /29 فروردین / شاهد رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ در برخی مناطق این استان خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: زیرساخت‌های لازم در ناحیه کارگاهی ظریفان زنجان تامین شده و اکنون باید ساز کار مطلوبی در این ناحیه تعریف شود تا ضمن رعایت ضوابط و مقررات قانونی، زمین‌ها به متقاضیان اهلیت‌دار و فعالان عرصه صنایع دستی واگذار گردد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، رسانه‌های گروهی را پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی و مشکلات گوناگون در جامعه فعالان رسانه‌ای تلاش کنند که آرامش و سلامت روانی را به جامعه تزریق کنند.

خبرگزاری دانا

رزمایش «کمک مومنانه» از چند روز قبل در حالی آغاز شد که هر لحظه بر تعداد مشتاقان حرکت در این مسیر در سراسر کشور افزوده می‌شود تا کمک‌های مردمی شکل منظم‌تری به خود بگیرند؛ طرحی خیرخواهانه که در نوع خود بی‌نظیر بوده و مایه عزت کشور است.

خبرگزاری دانا

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: طرح کمک مومنانه در راستای منویات مقام معظم رهبری در روستاهای محروم استان زنجان اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

«کاوش نجات‌بخشی حوضه آبگیر «سد مراش - محوطه جن‌دره سی» شهرستان ماهنشان در استان زنجان با توجه به آثار و شواهد بدست آمده نشان داد که محوطه استقراری آشکار شده متعلق به دوره تاریخی (اشکانی - ساسانی) است.»

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - یکصد و شصت و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان روز چهارشنبه به ریاست استاندار و به صورت ویدئوکنفرانس در محل شرکت آنا کیمیا منگنز زنجان برگزار و در این جلسه به ایجاد نکردن مانع در مسیر جهش تولید برای عملیاتی کردن شعار سال، تاکید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: از زمان شیوع کرونا و تعطیلی مدارس تاکنون 40 کتاب درسی با بیش از 200 محتوای آموزشی تولید و منتشر شده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: یادواره‌های مختلفی برای شهدای پرستار، بهورز و پزشک برگزار شده است و تاکنون اطلاعات 126 نفر از ایثارگران سلامت را جمع‌آوری کردیم و تلاش داریم که کتابچه‌هایی در این خصوص به چاپ برسانیم