چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

شعوری معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از کمک بیش از یک میلیارد تومانی خیران در مقابله با بیماری کرونا در زنجان خبرداد و گفت: بقیه کمک‌ها در حوزه خرید دستگاه‌های پزشکی و درمانی هستند که به دلیل تنوع دستگاه‌ها ارزش ریالی آنها مشخص نیست.

خبرگزاری دانا

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان: امسال با توجه به شعار جهش تولید پروژه‌های خوبی از خردادماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: در زمان حاضر 230 هنرمند ملیله کار در زنجان که به عنوان شهر جهانی ملیله ثبت شده است، فعالیت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: تمامی مطالبات معوقه تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی به صورت کامل و 100 درصدی به میزان 180 میلیارد تومان پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: در راستای سیاست‌های قوه قضاییه به‌خصوص اجرای برنامه چهارم توسعه قضایی و روزآمد کردن بهره‌برداری از فناوری‌های نوین، فرآیند دادرسی و رسیدگی به پرونده‌ها در هشت دادگاه در چهار حوزه قضایی این استان از ابتدای سال 99 صددرصد الکترونیکی شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با اشاره به نامگذاری سال 99 به عنوان جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: با شیوع بیماری کرونا، تولید در کشور با مشکلاتی مواجه شده اما به‌قطع حمایت از بخش خصوصی به شعار سال، جامه عمل می‌پوشاند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: جریان برق در مراکز بیمارستانی، بهداشتی و درمانی، به‌ویژه نقاهتگاه‌های بیماران کرونایی از پایداری و قابلیت اطمینان مطلوبی برخوردار است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضا این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: بارش برف در جاده‌های استان اردبیل در اکثر محورها و استان زنجان (محور زنجان - طارم) گزارش شده که به رانندگان توصیه می‌شود جاده‌های مواصلاتی این استانها لغزنده بوده و احتیاط نمایند.

وب‌گاه الف

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روند ابتلا به کرونا و مرگ و میر حاصل از آن در استان اصفهان حدود 20 روز است که سیر نزولی قابل توجه نداشته است.

خبرگزاری دانا

مسعود رمرودی، معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در نهایت با توجه به اقدامات و شاخصه‌های مطرح شده، شهید قامت بیات به عنوان شهید شاخص استان معرفی شد.

خبرگزاری دانا

پس از اعلام شیوع بیماری کرونا، بسیجیان دریادل پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان زنجان در صحنه حضور داشته و اقدامات لازم را با بسیج امکانات برای شکست این بیماری انجام می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شیوع ویروس کرونا در کشور علاوه بر دغدغه‌های سلامتی، معیشت و خروج از روال عادی زندگی، نگرانی‌هایی را نیز بابت تعطیلی فعالیت آموزش و پرورش و دانشگاه ها به دنبال داشت که به برکت تکنولوژی بخشی از این دغدغه ها رفع شد و متولیان امر در این بخش با جایگزین کردن آموزش در بستر وب به جای حضور فیزیکی در آموزشگاه‌ها، سعی کردند از تعطیلی تحمیلی آموزش جلوگیری کنند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بازگشایی محورفشم که طی روزهای اخیر مسدود شده بود خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح تامین، عرضه و نظارت بر کالای عمومی مردم در ایام ماه مبارک رمضان از سوی ستاد تنظیم بازار کشور، ابلاغ شده که این طرح از 30 فروردین تا سوم خرداد سال جاری (پایان ماه مبارک رمضان) اجرا می‌شود.