چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی مستقر بر استان، هوای این استان بارانی خواهد بود و فردا / دوشنبه / در ارتفاعات زنجان شاهد ریزش برف خواهیم شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: مادر جوان زنجانی در دومین زایمان خود 4 قلو به دنیا آورد که هم‌اکنون حال مادر و نوزادان خوب است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: امهال سه ماهه اقساط تسهیلات بانکی فقط برای تعدادی از مشاغل تعریف شده است.

خبرگزاری دانا

الناز خدایی‌فرد، معاون صنایع دستی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: عراق مقصد اول صادرات صنایع دستی زنجان است.

خبرگزاری دانا

مسلمی رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اجرای طرح هوشمند فاصله گذاری اجتماعی در زنجان گفت: این طرح با نظارت بازرسان در سطح استان زنجان در حال اجرا است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: در حال حاضر تمرکز خوبی در تهران برای تولید محتوای آموزشی بر اساس منابع المپیادها صورت گرفته و این محتوا در اختیار تمام دانش آموزان خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: با پیگیری‌ها و مداخلات موثر و مجدانه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه از ابتدای سال 98 تاکنون چهار واحد تولیدی بزرگ با بیش از 400 کارگر از تعطیلی کامل به چرخه تولید بازگشتند و همچنین از تعطیلی حداقل 18 واحد تولیدی و اقتصادی به لحاظ بروز برخی مشکلات با اشخاص حقیقی و حقوقی، جلوگیری شد.

وب‌گاه عصر ایران

استفاده از وسیله شخصی، تاکسی و اسنپ بهتر از حمل و نقل عمومی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک به افراد کم‌بضاعت، رزمایش کمک مؤمنانه از سوی سپاه این استان آغاز شد.

وب‌گاه الف

رییس جمهوری گفت: کسب و کارهای کم ریسک از روز شنبه 30 فروردین ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دریافت کد از سامانه آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: سال گذشته با اقدامات اثرگذار و بسترسازی انجام‌شده در حوزه اشتغال‌زایی، سه هزار و 695 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در این استان صاحب شغل شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس‌جمهور گفت: در مورد تهران از شنبه کسب و کارهای کم ریسک کار خود را آغاز خواهند کرد و پر ریسک ها هم بعد از مطالعه و برنامه‌ریزی کار خود را شروع می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - این روزها که شیوع ویروس کرونا زندگی عموم مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است، قیمت گوشت گرم گوسفندی نیز پس از مدت‌ها ثبات قیمت در زنجان، با تب کرونا و محدودیت‌های اعمال شده در بخش های مختلف، افزایش یافته و نرخ‌های جدید مصرف کنندگان این فراورده دامی را با مشکل مواجه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس ابلاغ سازمان بیمه سلامت ایران اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا اوایل تیرماه امسال تمدید شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده، طی سال گذشته انواع محصولات صنایع دستی این استان به ارزش بیش از یک میلیون و 261 هزار دلار صادر شده است.