پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و کنترل کرونا ویروس علوم پزشکی زنجان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، آموزش‌های گسترده‌ای برای عموم مردم ارائه شده که در زمان حاضر در مرحله اقناع عمومی قرار داریم و عموم مردم باید بپذیرند که حفظ سلامتی و ماندن در خانه مهم‌تر از هر اقدامی و تنها راه کنترل و قطع زنجیره بیماری کرونا است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تاکنون یک هزار و 150 تخته پتو در اختیار نقاهتگاه‌های استان قرار گرفته و در این میان نقاهتگاه ابهر با ظرفیت 100 تخت به جمعیت هلال احمر استان محول و از روز پنجشنبه هفته گذشته نسبت به تجهیز و راه اندازی آن اقدام شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری استان زنجان گفت: شیوع کرونا، خروجی روزانه اتوبوس‌های مسافربری از ترمینال زنجان را از 90 به 10 دستگاه کاهش داده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق اصناف استان زنجان گفت: طی 2 روز گذشته در منطقه اسلام آباد زنجان 40 واحد صنفی پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با مثبت شدن تست آزمایشگاهی 24 بیمار مشکوک به کرونا شمار مبتلایان به این بیماری در استان زنجان به 494 نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تا روز گذشته نزدیک به 58 هزار نفر در پست های بازرسی غربالگری مورد تب سنجی قرار گرفتند که از این تعداد 336 نفر مشکوک به بیماری کرونا شناسایی و با هماهنگی‌های لازم نسبت به انتقال آنان به مراکز درمانی اقدام شد که آمارهای کشوری نیز نشان دهنده عملکرد مناسب استان در این خصوص است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون بارش باران سطح آزادراه زنجان - تبریز و دیگر مسیرهای این استان را لغزنده کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان اعلام کرد: رگبار باران و رعد و برق زنجان را فراگرفته است و تا ساعاتی دیگر ورزش باد به نسبت شدیدی این استان را فرا می گیرد.

خبرگزاری دانا

امندی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: 8 هزار جهادگر زنجانی در زمینه ضد عفونی کردن معابر و توزیع بسته‌های بهداشتی در استان زنجان فعالیت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل هواشناسی زنجان، از احتمال وقوع سیل در استان زنجان خبر داد و گفت: از عصر امروز سامانه بارشی وارد استان شده و بارش‌ها با رعد و برق همراه بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: از زمان شیوع کرونا در این استان تا کنون بیش از 20هزار بسته معیشتی در بین اقشار کم درآمد و آسیب پذیر استان توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - اداره کل هواشناسی استان زنجان در اطلاعیه ای به منظور آگاهی شهروندان، نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق و احتمال تگرگ در سطح این استان طی روزهای جمعه / 8 فروردین / تا یکشنبه /10 فروردین /، هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: جهش تولید امتداد رونق تولید است و در این خصوص سال گذشته اقدامات بسیار خوب و عملیاتی در استان صورت گرفت که موید آن احیای 27 واحد تولیدی و ایجاد اشتغال برای 518 نفر بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زنجان گفت: با شیوع بیماری کرونا و بر اساس محدودیت‌های اعمال شده حدود 2 هزار واحد صنفی این شهر تذکر گرفته و 6 واحد صنفی که قوانین و مقررات مربوطه را رعایت نمی‌کردند نیز پلمب شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: آمار جان باختگان بیماران کرونایی در این استان به 39 نفر رسید که اغلب آنان دارای بیماری های زمینه ای بودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان پزشکی قانونی به خاطر وظایف مهمی مانند شناسایی و تعیین علت فوت کشته های تصادفات، مسمومیت ها با گاز، غرق شدگی، سوختگی، برق گرفتگی، نزاع و سوءمصرف مواد مخدر برعهده دارد، سال گذشته را با پرکاری به پایان رساند.