پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان گفت: از ورود خودروها و افراد غیربومی به استان که قصد مسافرت، خرید، سیاحت و گردشگری را دارند با قاطعیت جلوگیری شده و این افراد برگردانده خواهند شد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان کردستان از افزایش پایگاه های تب سنجی و غربالگری مبادی ورودی استان کردستان به منظور کنترل و جلوگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

خبرگزاری دانا

مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان گفت: طلاب استان برای کمک به بیماران کرونایی به ویژه در زمینه کفن و دفن اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز از این ظرفیت استفاده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: به منظور پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، رانندگان از ترددهای خودرویی غیرضرور در سطح شهرهای این استان به جد خودداری کنند.

خبرگزاری دانا

ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: نقاهتگاهی با ظرفیت 100 تخت ازسوی سپاه استان زنجان برای بیماران بهبود یافته راه‌اندازی شده است.

خبرگزاری دانا

سیامک اسدی، مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: تا به امروز در استان زنجان هیچ بیماری با کمبود خون مواجه نشده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با نفوذ سامانه بارشی جدید، هوای زنجان بارانی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شماری از کتابداران زنجانی در روزهای تعطیلی کتابخانه های عمومی، با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برنامه‌های متعدد فرهنگی از قبیل معرفی کتاب و آموزش و اطلاع رسانی در خصوص مقابله با ویروس کرونا را برای مخاطبان خود تدارک دیده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: خودروی رنو داستر با 30 کیلو و 880 گرم ماده مخدر از نوع تریاک در زنجان توقیف شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تا کنون 688 هزار نفر از مردم این استان با ثبت نام در سایت سلامت غربالگری شدند که این تعداد 64 درصد جمعیت و حدود 58 درصد خانوارهای این استان را شامل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با تلاش و پیگیری‌های صورت‌گرفته، 46 هزار ماسک سه‌لایه و 12 هزار ماسک N95 تامین و تحویل دانشگاه علوم پزشکی این استان شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی "تلخند" که به میزبانی زنجان برگزار می‌شود، تا 15 فروردین تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا یک‌هزارو 318 بیمار مشکوک در این استان شناسایی شده که از این تعداد تست آزمایشگاهی 450 بیمار مثبت بوده است.

خبرگزاری دانا

عسگری فرماندار زنجان با اشاره اینکه در تامین ارزاق عمومی مردم هیچ مشکلی در زنجان نداریم گفت: تمهیدات لازم برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم از قبل انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: عملیات مبارزه با تولید و توزیع داروهای غیرمجاز تقلبی و تبلیغات غیرقانونی در فضای مجازی، همزمان با 100 کشور جهان با هماهنگی سازمان اینترپل با عنوان عملیات پانجیا در سطح کشور و به تبع آن در این استان نیز برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

مشکلات رسانه‌های استان زنجان در سال گذشته به اندازه‌ای افزایش یافت که برخی از رسانه‌ها تا مرز تعطیلی پیش رفتند.