پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

جهادگران از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همواره در صحنه‌های کمک به مردم حضور داشته و امروز هم مدافعان سلامت این سرزمین محسوب می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی ابهر گفت: با رعایت همه نکات پیشگیری و حفاظتی امور شرعی اموات کرونایی به صورت کامل توسط روحانیان داوطلب انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شیوع ویروس کرونا در کشور، مردم و مسؤولان را دچار نگرانی کرده و تمام دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با نهایت توان برای مقابله با این ویروس می‌شتابند اما باید توجه داشت که ریشه‌کن شدن سریع و یا به عبارت دیگر، جوان‌مرگ شدن کرونا در گرو همراهی مردم با مسؤولان و رعایت نکات بهداشتی است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از برگزاری طرح ویژه برخورد با تخلفات عرضه لوازم بهداشتی خبر داد و گفت: تاکنون 38 پرونده در اجرای طرح نظارتی به شعب این اداره کل وارد شده و متخلفان به پرداخت جریمه یک میلیارد ریالی محکوم شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: به منظور رفع نیاز مراکز درمانی و برای نخستین بار در زنجان، تولید ماسک N95 آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

رییس انستیتو پاستور ایران گفت: با اقدامات انجام گرفته توان انجام روزانه 10 هزار آزمایش کرونا در کشور وجود دارد درحالی که در آمریکا که کشوری پیشرفته محسوب می‌شود، توان روزانه فقط هفت هزار آزمایش. جود دارد؛ و به همین خاطر سخت کوشی و ایثار کارکنان درمان و پاراکلینیک موجب شد که امکان توانمندی در کشور مان حاصل شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: صنعتگران این استان، همگام و همراه با تلاشگران حوزه بهداشت و سلامت، همت و عزم جدی خود را در جهت تولید اقلام مورد نیاز برای غلبه بر ویروس کرونا به کار بسته‌اند تا هر چه سریعتر از بحران این بیماری خارج شویم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با بیان اینکه وضعیت ویروس کرونا مستمر رصد می شود گفت: مردم هشدارها را برای قطع زنجیره انتقال جدی بگیرند و در خانه بمانند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - بنابر مصوبه روز یکشنبه کمیته امنیتی استان زنجان تعطیلی کلیه اصناف به استثناء صنوف تامین کننده مایحتاج و ارزاق عمومی مردم تا 15 فروردین جاری الزامی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد: در حال حاضر بارش برف و باران در همه مسیرهای کوهستانی این استان جریان دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای کمینه هوا به تدریج با کاهش نسبی همراه شده است که در مناطق سردسیر استان دمای صبحگاهی به زیر صفر خواهد رسید.

خبرگزاری میزان

داوطلبان و خیران هلال احمر قصه‌های شنیدنی‌ای از آشنایی با جمعیت و آغاز همراهی‌شان با هلال سرخ دارند؛ از درگیری با بیماری‌های صعب العلاج و تصمیم به کمک به این بیماران بعد از بهبودی گرفته تا انجام کار‌های ریز و درشت خیر خواهانه در محله‌های کوچک.

خبرگزاری دانا

مظفری با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان زنجان گفت: میزان ترددها در تعطیلات امسال 60 درصد کاهش یافت است.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: در دوم فروردین ماه امسال، ورودی خودروها به استان زنجان 72 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: حجم تماس‌ها با این مرکز از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا بیشتر شده بطوریکه بیش از 25 هزار تماس در یک ماه گذشته با اورژانس 115 این استان به ثبت رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماندار ابهر گفت: تنها رمز موفقیت در مبارزه با شیوع ویروس کرونا حضور مردم و پایگاه‌های بسیج در پای کار است.