پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان تاکید کرد: ستاد مدیریت بحران استان باید در آمادگی کامل باشد و نباید به بهانه مقابله با کرونا از دیگر وظایف خود همچون مدیریت بحران در این روزها غافل شویم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - داور درجه یک بین المللی کشتی گفت: اگر در خانه‌های خود بمانیم و در این ایام به دید و بازید و سفر نرویم به حتم ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: در سومین روز از فروردین سال جاری در اکثر محورهای بیش از 22 استان کشور بارش برف و باران در جریان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش دوره دوم متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به شرایط پیش آمده مبنی بر آموزش‌های مجازی دروس که نقطه قوتی در توسعه عدالت آموزشی محسوب می‌شود، طبق احصاء نظرات مدیران مدارس، این مهم مورد استقبال حداکثری دانش‌آموزان استان قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طی روز گذشته با افزایش 35 مورد مبتلا به بیماری کرونا، شمار مبتلایان به این بیماری به 366 نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: برای جلوگیری از مراجعه اعضا و ضرورت کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، متقاضیانی که اعتبار پروانه اشتغال به کار مهندسی آن‌ها در محدوده زمانی اول بهمن 98 تا 30 اردیبهشت 99 پایان می‌یابد بدون نیاز به تمدید پروانه تا 31 اردیبهشت 99 می‌توانند نسبت به ارائه خدمات مهندسی اقدام کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در دومین روز از سال جدید را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در دومین روز از سال جدید را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه تابناک

به رغم آنکه شیوع ویروس کرونا موجب شده که متفاوت‌ترین نوروز باستانی را شاهد باشیم و توصیه‌ها و کمپین‌های فراوان، مردم را به سپری کردن تعطیلات در منازل ترغیب کرده است، شنیده‌ها حکایت از استقبال جمع بزرگی از هموطنانمان از مسافرت نوروزی دارد؛ شنیده هایی که تصاویر دوربین های نظارتی ردشان می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با توجه به شیوع بیماری کرونا اقدام به برگزاری مسابقه ویژه کتابخوانی با عنوان پویش در خانه با کتاب می مانیم کرده است، دانشجویان محترم جهت ثبت‌نام در مسابقه در خانه با کتاب می‌مانیم ابتدا میبایست در سایت آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس «www.ec.nahad.ir» ثبت نام کرده و با انتخاب پویش دانشجویی...

وب‌گاه تابناک

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به 17361 تن افزایش یافت؛ این در حالی است که شمار جان باختگان در 24 ساعت بیش از همه روز‌های گذشته بوده و مجموع جان باختگان از هزار و صد تن هم فزونی یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی شعب منتخب تأمین اجتماعی که در روزهای دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین سال 99 آمادگی خدمت رسانی دارند، اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: با توجه به اینکه تجمع در مکان‌های پرازدحام، منشاء اصلی انتقال و شیوع ویروس کرونا است در راستای پیشگیری از انتقال این ویروس با اخلال‌گران نظم و آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال، برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

وب‌گاه تابناک

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به 16169 تن افزایش یافت؛ این در حالی است که شمار جان باختگان با تداوم رکورشکنی‌هایش به یک هزار تن نزدیک شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - این روزها که کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند با برنامه‌های چهارشنبه آخرسال و حوادث ناشی از مواد محترقه که احتمال آسیب دیدگی و انتقال افراد به مراکز درمانی را در پی دارد، مضاعف تر نکنیم.