چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت :«ما یک ویرانه تحویل گرفتیم» جمله‌ای است که تقریبا در ادبیات دولت‌های مختلف مشترک است. اما تیم رسانه‌ای دولت باید به‌طور جدی به این مساله فکر کند که تمرکز بیش از حد بر این موضوع و غفلت از نگاه ایجابی چقدر در افکار عمومی کار می‌کند؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فتح‌الله طاهری پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: از 12 سالگی تعزیه‌خوانی کردم و بازی‌ام بر روی صحنه و در سینما و تلویزیون را مرهون آن می‌دانم.

خبرگزاری مهر

تبدیل کاخ سلیمانیه به موزه نقاشی قجری، درگذشت یک استاد پیشکسوت گردشگری و اعلام شرکت ایران در نمایشگاه گردشگری عربستان از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - براساس گزارش ثبت احوال کشور، پارسال تعداد موالید اُستان اصفهان 48 هزار و 407 مورد بود که در مقایسه با 52 هزار 697 رویداد تولد سال پیش از آن کاهش هشت درصدی نشان می‌دهد، کارشناسان براین باورند اگر جلوی این روند کاهشی گرفته نشود، این استان در آستانه سقوط جمعیتی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کنگره شعر غدیر با هدف ترویج فرهنگ علوی و غدیر در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به طور قطع برخی بازیکنان هستند که نبودشان به استقلال بیشتر کمک خواهد کرد و باشگاه باید فی‌الفور نام آنها را از فهرست خارج کند تا جا برای جذب بازیکنان جدید باز شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سینمای ایران طی چهار دهه گذشته شاهد حضور درخشان فیلمسازان زن در دوره‌های مختلف بوده است و اگر بخواهیم برآیندی کلی از عملکرد زنان در عرصه کارگردانی سینما داشته باشیم، حتما می‌توان نمره قبولی برای آن در نظر گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: وضعیت تردد در معابر مختلف شهر تهران عادی و ترافیک روان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه هم میهن می‌گوید 30 خرداد سال 1360، آغاز پایان سازمان مجاهدین خلق به خاطر وابستگی و خیانت آنها بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 1 و 2 تیر ماه که روزهای ابتدایی شروع فصل تابستان است با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت رهن یک خانه 50 متری در خیابان سی متری جی، محله بختیاری، 450 میلیون تومان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه‌هایی همچون «پرنده‌های آوازخوان شش صبح»، «روز هشتم؛ سکوت»، «باغ مظفری»، «محاصره حصار» و «در برابر فراموشی» دوم تیرماه و آغاز فصل تابستان در نگارخانه‌ها و گالری‌های پایتخت افتتاح می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهره مخوف منافقین کشته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از افزایش تقاضای درخواست وام های دانشجویی نسبت به سال گذشته خبر داد و گقت: امسال حدود 63 هزار نفر برای وام تحصیلی، 30 هزار نفر برای وام شهریه، 20 هزار نفر برای وام ضروری و بیش از یک هزار نفر هم برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه دنیای اقتصاد، جدول قیمت اجاره خانه های ریزمتراژ را منتشر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش ضمن تشریح جزئیات برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، از پذیرش 60 هزار دانش‌آموز در این آزمون خبر داد.