چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: حادثه واژگونی خودرو پژو در 60 کیلومتری جاده نیشابور - سبزوار پنج مصدوم بر جای گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تغییر را عزم جزم شده مردم در انتخابات 1400 عنوان کرد و گفت: تحریم‌ها فقط با قدرت ملی در همه عرصه‌ها بی اثر می‌شوند که دولت سیزدهم این روند را به درستی در پیش گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه فرهیختگان نوشت: رئیسی در صحبت‌های سه‌شنبه به مواردی اشاره کرد که بعضا برخی موارد آن را یا در گذشته بیان کرده بود یا دیگر اعضای دولت آن را مطرح کرده بودند.

خبرگزاری مهر

مشهد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: منشأ مدگرایی در جامعه خودنمایی، تنوع طلبی و رقابت با دیگران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس معتقد است: اگر خودروهای کارکرده وارد کشور شود، قیمت‌ها به شدت ریزشی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دوستانِ مدعی اصلاحاتِ جناب منتجب‌نیا که به کارهای نکرده‌شان افتخار می‌کردند، از این که ابراهیم رئیسی از همه نابلدی‌ها و ناتوانی‌های آنها با اقتدار عبور کرده است ناراحتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. ناظم بکائی: توسعه دانشگاه الزهرا (س) در دستور کار رئیس دانشگاه الزهرا (س) گفت: بر اساس قوانین و مقرراتی...

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر واژگونی یک خودرو در محور نهبندان به زابل 2 نفر جان خود را از دست دادند و 2 نفر هم مصدوم شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حقوق بیماران در سال‌های اخیر در جهان مورد توجه روز افزون قرار گرفته و در این میان با توجه به افزایش بار بیماری‌ها و اختلالات روانی و پیچیدگی ارائه خدمات به این افراد و مشکلات اجتماعی آنها، جای خالی حمایت حقوقی از مبتلایان به اختلالات روانی را پر رنگ‌تر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد در شمال و جنوب کشور امروز مردم شاهد رگبار باران خواهند بود.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - دبیر ستاد اربعین حسینی استان تهران گفت: امکان سنجی وضعیت نیازمندی ها و بازدید از انبارهای شهر نجف برای برآورد وضعیت موجود جهت ارائه خدمات به زائران اربعین انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حضور رهبران ارشد حماس و جهاد اسلامی فلسطین در تهران و همزمان سفر منطقه ای حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به پایتخت‌های عربی تصویر شفافی از دستور کار غرب آسیا ارائه می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسایه ها به کلانتری محل اطلاع دادند یک زن و 2 فرزندش به طرز مرموزی کشته شده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راز قتل یک مرد سالمند با دستگیری قاتل در رامسر برملا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصرایران در یادداشتی به دعوای بین میرسلیم و پیرهادی، دو نماینده مردم تهران در مجلس واکنش نشان داد.