شنبه 7 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.1 ریشتر ساعت 20 و 38 دقیقه و 49 ثانیه در مقیاس امواج درونی روز سه شنبه 20 خرداد ماه حوالی بیرم در استان فارس را لرزاند.

تهران - ایرنا - تارنمای بلومبرگ در گزارشی نوشت که واشنگتن در راستای تلاش‌های خود برای قطع تجارت آزاد میان ایران و ونزوئلا، قصد دارد 50 نفتکش دیگر را تحریم کند.

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: اجرای عملیات تکمیل تقاطع غیر همسطح پل دوآب - خنداب 50 میلیارد ریال اعتبار دارد که این اعتبار از محل سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی تخصیص داده است.

اردبیل - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در سفر به استان اردبیل روز سه شنبه با آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کرد.

یزد - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی یزدگفت: بر اثر حوادث طبیعی اواخر سال 98 و اوایل امسال حدود 150 میلیارد ریال به هزار و 600 هکتار مزارع گندم و جو استان زیان زد.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: سالانه بیش از هفت میلیارد تومان از صنایع دستی استان به فروش می رسد.

شیراز - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی انتظامی، با بیان اینکه هزینه پایین جرم در کشور موجب افزایش وقوع آن می شود، گفت که انتظار مردم و نیروی انتظامی از مجلس یازدهم، ورود به این موضوع و چاره اندیشی برای کاهش وقوع جرم است.

تهران - ایرنا - یکی از فرماندهان شبه‌نظامی جنجوید در سودان که متهم به جنایت جنگی شده است، خود را به دیوان بین‌المللی کیفری تسلیم کرد.

تهران - ایرنا - نیکنام حسینی پور، مدیرعامل سابق خانه کتاب در مراسم تجلیل خود گفت: خانه کتاب، چشم و چراغ اهالی کتاب و مثل پلی است که مردم را به حاکمیت وصل می‌کند.

تهران - ایرنا - کارکنان شرکت ملی نفتکش ایران با ارسال نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از توجه و محبت ایشان به دریانوردان این شرکت به عنوان سربازان عرصه اقتصاد مقاومتی و پرچم‌داران حرکت جهادی تشکر کردند.

کرمان - ایرنا - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تونل ضدعفونی کننده هوشمند؛ طراحی شده توسط هنر آموزان و هنرجویان رشته معماری داخلی و الکتروتکنیک هنرستان فنی و حرفه‌ای شهید سید محمودسخایی ناحیه یک کرمان رونمایی شد.

یزد - ایرنا - مدیرکل استاندارد یزد گفت: امسال با صدور پنج مورد مجوز برای محصولات سالم در مجموعه بخش کشاورزی استان در مجموع تعداد گواهی‌های صادره به 11 مورد رسید.

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی در نود و پنجمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: وزارت اقتصاد هیچ برنامه‌ای برای وضع مالیات بر عایدی سرمایه در بازار سرمایه ندارد.

تهران - ایرنا - باشگاه استقلال در صورتی که مطالبات «بویان ناندنوف» را تا شنبه هفته آینده پرداخت نکند در خطر محرومیت قرار خواهد گرفت.

کرمان - ایرنا - ترکیب مجمع نمایندگان استان کرمان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه) طی نشستی مشخص شد.

تهران - ایرنا - شورای امنیت ملی آمریکا با استناد به قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل که واشنگتن با خروج از برجام آن را نقض کرده، مدعی شد همکاری با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خطر تحریم را به دنبال دارد.