شنبه 7 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - استاندارمازندران گفت: ساخت آزاد راه ساری - قائمشهر به طول 45 کیلومتر حدود چهار هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسابقه ندادن ورزشکاران کشورمان با رقبای رژیم صهیونیستی به مثابه حفظ ارزش‌ها و دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مدافع حرم محسوب می‌شود.

تهران - ایرنا - سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین، با ارسال نامه ای به مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درخصوص رفتار غیرقانونی و متخلفانه آمریکا در قبال تعهدات بین المللی خود در حوزه همکاریهای هسته ای و ایجاد ممانعت در این زمینه هشدار داد.

سمنان - ایرنا - یورش شبانه پلیس شاهرود به پاتوق معتادان و دستگیری سارق سابقه دار واحدهای تجاری در دامغان از جمله خبرهای کوتاه انتظامی استان سمنان در روز سه‌شنبه 20 خرداد است.

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: حوزه‌های علمیه امروز رسالت حساس و سنگینی برای مقابله با کم رنگ کردن ارزش‌های دینی در جامعه دارند چرا که عده‌ای با همه توان برای از بین بردن ارزش‌ها تلاش کرده و در این راه هزینه زیادی می‌کنند.

تهران - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه (22 و 23 خردادماه) به ترتیب با تیم‌های خوشه طلایی و هوادار برگزار می‌کنیم که هر دو دیدار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

تهران - ایرنا - براساس اعلام دادگاه ملی فرانسه، بدنبال مختومه اعلام شدن لوشامپیونه با قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن، تیم‌های ته جدولی به لیگ پایین‌تر سقوط نخواهند کرد و این یعنی آمیان و «سامان قدوس» در لیگ یک ماندگار هستند.

آستارا - ایرنا - فرمانده هنگ مرزی آستارا از آزادسازی هفت هزار متر مربع اراضی ملی در روستاهای مرزی این شهرستان و دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حجم پرونده‌های ورودی به مراجع قضایی در شهرستان‌ها با تعداد قضات هم‌خوانی و این امر باعث می‌شود تا فشار کاری روی این افراد زیاد شود.

ساری - ایرنا - خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس مازندران در حالی فعالیت خود را با تاخیر سه ماهه به دلیل آغاز ویروس کرونا آغاز کردند که هر دو نگران کاهش سهم مازندران از اعتبارات نوسازی ملی به دلیل نبود پروژه خیرساز جدید هستند.

مهاباد - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: ذهنیت عمومی مردم نسبت به پایان کرونا سوق یافته است که این روند به شیوع موج دوم بیماری کمک می‌کند.

گچساران - ایرنا - فرماندار باشت گفت: سهل انگاری درباره رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان می تواند عواقب جبران ناپذیری برای مردم به دنبال داشته باشد.

بوشهر - ایرنا - رئیس پناهگاه حیات وحش اداره محیط زیست جزیره خارگ (شهرستان بوشهر) گفت: یک راس آهو که به علت برخورد با خودرو مصدوم شده بود پس از چند روز تیمار در این اداره، برای درمان بیشتر به نقاهتگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر انتقال یافت.

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آغاز ورود گردشگران خارجی از ماه آینده خبر داد.

پکن - ایرنا - سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین اعلام کرد کشورش تمایلی برای شرکت در مذاکرات کنترل تسلیحات آمریکا و روسیه ندارد.

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان دماوند گفت: اعلام کردن تخریب هزاران ساخت و ساز غیرمجاز افتخار نیست و در این زمان هزار نقد بر ما وارد است چرا که اجازه داده‌ایم هزار ساخت و ساز صورت گیرد؛ زمانی می توان در برخورد با اینگونه تخلف موفق بود که از همان لحظه اول از این مهم جلوگیری شود.