شنبه 7 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

لارستان - ایرنا - زمین‌لرزه‌ای با شدت 5.7 ریشتر، ساعت 21 و 48 دقیقه و 12 ثانیه شامگاه سه‌شنبه (بیستم خرداد 99) بخش بیرم از توابع شهرستان لارستان در استان فارس را برای دومین بار تکان داد.

تهران - ایرنا - زمین لرزه‌ای به بزرگی 4 ریشتر ساعت 22 و 13 دقیقه و 18 ثانیه در مقیاس امواج درونی شب سه شنبه 20 خرداد ماه حوالی خنج در استان فارس را لرزاند.

سنندج - ایرنا - فرمانده پلیس راه بیجار از وقوع 2 فقره تصادف رانندگی منجر به کشته شدن 2 نفر در راه ارتباطی بیجار به تکاب خبر داد و گفت: این جاده ارتباطی از مناطق پر حادثه است.

تهران - ایرنا - وزارت خارجه آمریکا سه شنبه شب در مورد اقدام های اخیر کره شمالی برای قطع روابط با کره جنوبی اظهار ناامیدی کرد.

تهران - ایرنا - زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.1 ریشتر ساعت 21 و 48 دقیقه و 12 ثانیه در مقیاس امواج درونی روز سه شنبه، حوالی بیرم را در استان فارس بار دیگر لرزاند.

همدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: ستادی برای رفع مشکلات مستاجران و تدبیر برای کاهش اجاره بها تشکیل شود.

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: برای خرید و صادرات پسته مشکلی نداریم و انجمن پسته هر درخواستی را که داشته پیگیری کرده ایم و به نتیجه رسیده است.

تهران - ایرنا - مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که آمریکا مشخصا از برجام خارج شده و دیگر نمی‌تواند ادعا کند که مشارکت‌کننده این توافق است.

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در پیامی، به مناسبت روز بزرگداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: مایه مباهات جامعه ورزش است که امروزه فرهنگ پهلوانی با نام و یاد مولای متقیان علی (ع)، پهلوان راستین تاریخ بشریت، قداست و حرمت یافته است.

شیراز - ایرنا - استاندار فارس در دیدار اخیر خود با وزیر راه و شهرسازی، خواستار حل مشکلات این حوزه در مرکز استان و سایر شهرستان‌های فارس شد.

یزد - ایرنا - رییس هیات اسکیت یزد گفت: برای توسعه این رشته جذاب ورزشی به حداقل سه پیست استاندارد در مرکز استان نیاز است که برای انجام آن به همکاری خیران و همراهی و پیگیری مسوولان برای تامین 25 میلیارد ریال بودجه نیاز داریم.

نیویورک - ایرنا - شهردار شهر نیویورک اعلام کرد همچون واشنگتن دی سی، جمله «جان سیاهان مهم است» در خیابان‌های پنج منطقه مهم این شهر نقش خواهد بست.

تهران - ایرنا - تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب دو بازیکن مصدوم این تیم و دو بازیکن خارجی پیگیری شد.

کرمانشاه - ایرنا - معاون بهداشت و درمان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: در چند ماهی که از شیوع بیماری کرونا می‌گذرد بیش از 60 هزار نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ناجا که دچار علایم و بیماری تنفسی بودند پذیرش شدند.

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: موسیقی که از ویژگی‌های فاخر و متعالی بودن برخوردار باشد توان جلای روح و تقویت حالات معنوی انسان را دارد.

یزد - ایرنا - هنرمندان صنایع دستی میبد (شهر خورشید خانم) تنها در سایه توجه و حمایت بیشتر مسوولان می‌توانند در این حوزه دوام آورند و فعالیت برای زنده نگه داشتن آثار هنری خود را در سال جهش تولید ادامه دهند.