دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - وزارت بهداشت روسیه از ثبت داروی دیگری به نام «لویلیماب» در این کشور برای مداوای بیماران کرونایی با حال وخیم خبر داد.

خرم‌آباد - ایرنا - وضعیت لرستان در میزان ابتلا به کرونا بارها از زرد به قرمز و بالعکس تغییر یافته که بدون شک هر کدام از این تغییرات به دلیل نوع مواجهه مردم و مسوولان با این رنگ‌های نمادین و ناپایدار در رعایت پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا بوده است.

یاسوج - ایرنا - شهردار یاسوج می گوید: شهرداری امکان تملک زمین برای برای دفن زباله های شهر یاسوج را ندارد و پیمانکار نیز تا زمانی که زمین واگذار نشده سرمایه گذاری نمی‌کند و این مهمترین مساله ای است که ایجاد سایت دفن پسماند را 15 سال بلاتکلیف کرده است.

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های اجرایی با روند کند اداری در ارائه مجوز و استعلام برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران را خسته می‌کنند که پیامد آن توسعه نیافتگی استان است.

کرمانشاه - ایرنا - سعدی مصطفی زاده با توجه به استمرار وضعیت هشدار در این شهرستان به دلیل شیوع ویروس کرونا، ازآحاد مردم درخواست کرد برای مقابله با شیوع هر چه بیشتر این بیماری به ستاد مقابله با کرونا بپیوندند.

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی خواستار اختصاص اعتبار لازم به منظور ایجاد و تجهیز پایگاه های اطفاء حریق و جذب نیروهای جنگلبان در مناطق بحرانی شد.

تهران - ایرنا - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران به مسئولان شهرداری گفت: گزارش سالانه نتایج حاصل از اندازه گیری شاخص های اجرایی محیط زیست شهر تهران را به شورا ارائه کنند.

تهران - ایرنا - نخستین مرکز جامع درمان سرطان برای بیماران مبتلا به سرطان‌های سینه، دستگاه گوارش، خون، معده و غیره با همه امکانات تشخیص، درمان و مشاوره‌های مختلف در کشور راه‌اندازی شد.

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را یکی از شناسنامه هویتی رسانه‌ای کشور توصیف کرد و گفت: ملت‌هایی که همچون ایران از یک دوره گذر به دوره جدیدی قرار دارند شناسنامه‌های هویتی برای آنها مهم است و هرچه بتوان این شناسنامه‌ها را بالا برد و استوار نگه داشت به اعتماد و اقتدار ملی کمک می‌کند.

کرمانشاه - ایرنا - محیط زیست امروز تنها است و این تنهایی زمانی آزار دهنده است که افرادی به صورت عمدی آتش بر تن نحیف آن می‌زنند و آزاردهنده‌تر آنکه افراد کمتری برای خاموش کردن این آتش‌ها داوطلب می‌شوند.

بوشهر - ایرنا - معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز مجوز استخدام 570 نفر نیروی جدید در این اداره کل صادر شده است.

تبریز - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با تأکید بر لزوم رعایت تعرفه‌های مصوب دفاتر پیشخوان، گفت: نظارت‌های مستمر بر دفاتر خدمات پیشخوان بخش عمومی و دولتی انجام می‌شود و بر این اساس پنج پرونده تخلف دفاتر پیشخوان در استان تشکیل شده است.

تهران - ایرنا - جام‌جهانی پاریس که خردادماه سال آینده برگزار می‌شود، آخرین فرصت تیراندازی با کمان ایران برای کسب سهمیه المپیک توکیو خواهد بود.

تربت‌حیدریه - ایرنا - نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: با شفافیت بودجه‌ها، راه لابی‌گری در تقسیم اعتبارات بسته می‌شود و این امر ضابطه‌مندی مدیران دستگاه‌های اجرایی را به همراه دارد.

تهران - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلابی ها نباید از کنار نارضایتی های عمومی نسبت به فساد اداری، تبعیض ها و ویژه خواری ها به راحتی عبور کنند.

تهران - ایرنا - دولت برزیل انتشار آمار مبتلایان و قربانیان ناشی از ابتلا به کرونا را متوقف کرد؛ اقدامی که منتقدان معتقدند با هدف پنهان کردن آمار واقعی در این کشور انجام شده است.