دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: 6 آدم‌ربا در عملیات غافلگیرانه پلیس در بیرجند دستگیر و گروگان 24 ساله در کمتر از 2 ساعت آزاد شد.

تبریز - ایرنا - بر اساس رتبه‌بندی سال 2020 پایگاه علمی تایمز، دانشگاه تبریز با کسب رتبه 163 همچنان در جمع برترین دانشگاه‌های آسیا قرار گرفته است.

اهواز - ایرنا - دیدار تیم‌های فولاد و استقلال به منظور افزایش زمان آماده‌سازی باشگاه‌ها و همچنین طی کردن دوران بدنسازی بازیکنان، با 6 روز تاخیر نسبت به تاریخ اعلام شده پیشین برگزار می‌شود.

ایرنا - نوشهر - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر خواستار منع تردد مسافران و گردشگران به محدوده ای از جنگل‌های آلوده به آفت دم قهوه‌ای در شهرستان چالوس شد و هشدار داد که این آفت ممکن است برای سلامتی طبیعت‌گردان زیانبار باشد.

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: هرگونه کمبود اقلام بهداشتی در بازار قزوین مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده در پیک احتمالی شیوع دوباره بیماری کرونا قابل توجیه نیست.

اردبیل _ ایرنا _ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: همه طرح‌ها و پروژه‌های گردشگری در حال ساخت و یا نیمه‌کاره در مناطق مختلف این استان امسال و نیمه اول سال آینده تعیین تکلیف، تکمیل و بهره‌برداری می‌شوند.

تهران - ایرنا - دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

یزد - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه یزد از راه‌اندازی بیش از 11 هزار تلفن ثابت و 20‌هزار پورت اینترنت پرسرعت در سالجاری در سطح استان خبر داد.

سمنان - ایرنا - سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: 6 هتل در این استان، با طی مراحل استانداردسازی، گواهی استاندارد کیفیت دریافت کردند.

یزد - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهریز گفت: طرح مرمت، بهسازی و بازآفرینی کوچه باغ‌های مسیر گردشگری در بافت تاریخی این شهر در مهرپادین به پایان رسید.

رشت - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: در سال تحصیلی 1400 - 99 یک هزار و 80 دانش آموز در پایه دهم مدارس نمونه دولتی این استان پذیرش می شوند.

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سیدضیاء هاشمی را به عنوان مشاور خود در امور فرهنگی و رسانه منصوب کرد.

تهران - ایرنا - «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر گفت که فشار رییس جمهوری آمریکا بر عربستان و امارات برای بازگشایی آسمان خود به روی خطوط هوایی این کشور تاکنون موثر نبوده است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پیشرفت 80 درصدی ساخت آزادراه کنارگذر جنوبی تهران خبر داد و گفت: ارزش این آزادراه 3 هزار و 600 میلیارد است و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مشهد - ایرنا - گزارش کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از پیش‌بینی وضعیت آب و هوای این استان در روز یکشنبه هجدهم خرداد 1399

پکن - ایرنا - معاون بنیاد صلح و توسعه خاورمیانه در چین گفت: اختلاف طبقاتی و تبعیض نژادی از مدت ها پیش در ایالات متحده وجود داشته است اما در زمان دونالد ترامپ به دلیل فقدان دیدگاه بین المللی صحیح و عدم توجه به مفهوم حقوق بشر، این شکاف بیشتر شده است.