دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طی احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، سرپرستان مجموعه‌های ورزشی شهید شیرودی و شهید کشوری منصوب شدند.

همدان - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان گفت: 822 هزار از 905 هزار هکتار عرصه‌های طبیعی و اراضی ملی این استان دارای سند مالکیت شدند.

تهران - ایرنا - معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: رشد استارتاپ‌ها در شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور فراگیر بوده است؛ این شرکت‌ها راهی را که باید در چند سال می رفتند، در چند ماه طی کردند.

تهران - ایرنا - «وسلی اسنایدر» مدعی است که وی نیر قادر بوده است در همان محفل کوچکی که «لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو» عضو آن هستند، قرار بگیرد اما اعتیاد به الکل مانع چنین اتفاقی شده است.

اراک - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: مجوز 14 مرکز نیکوکاری امسال در این استان صادر شده و فعالیت‌های خیرخواهانه در این اماکن کلید خورده است.

تبریز - ایرنا - مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان‌شرقی گفت: واحد یک نیروگاه حرارتی تبریز که بر اثر حریق در کلیدخانه این نیروگاه از مدار خارج شده بود، پس از 13 روز تلاش بی‌وقفه، واحد یک نیروگاه به مدار تولید بازگشت.

تهران - ایرنا - رییس کمیته ملی المپیک ضمن تکذیب ادعای رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: دادکان حتی یک دقیقه هم با من جلسه نداشته است.

چابهار - ایرنا - شهرستان‌های سرباز، قصرقند، نیکشهر، راسک، دشتیاری و چابهار از قطب‌های انبه سلطان میوه‌های گرمسیری در سیستان وبلوچستان بوده و انبه کشت شده از نوع سندری، فجری، لیلیوم، بیگم پالی، چوسا، هیری، سرولی، پیوندی و محلی از مهمترین ارقام انبه در شهرستان‌های منطقه بلوچستان هستند که از هر هکتار انبه سه تا 12 تن محصول برداشت می شود. عکس: رستم کریمی نژاد

تهران - ایرنا - رییس کل گمرک درباره عملکرد سال گذشته، گفت: ارزش مبادلات تجارت خارجی 85 میلیارد دلار بود و این عملکرد بهترین جواب بدخواهان کشور است.

شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، از ارائه راهکار «سیم‌کارت هوشمند با IP استاتیک» برای نخستین بار در ایران خبر داد.

تهران - ایرنا - فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: از همه ظرفیت‌ها بگونه‌ای بهره خواهیم گرفت که مرزبانی هوشمند شود و با اتخاذ این رویکرد شاهد دستاوردهای موفقیت‌آمیز جدیدی در مرز و مرزبانی باشیم.

تهران - ایرنا - آیین تکریم و معارفه مدیرعامل‌های پیشین و جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با حضور شخصیت‌های برجسته سیاسی و فرهنگی کشور در محل این سازمان برگزار شد.

تهران - ایرنا - نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم به طور جدی تاکید بر شفافیت و مبارزه با فساد دارد.

یاسوج - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجوزهای لازم برای طرح پتروشیمی سقاوه مارگون واقع در شهرستان بویراحمد از جمله مجوز خوراک گرفته شده و تنها مشکل در اجرای این طرح بزرگ صنعتی معارضان محلی است.

تهران - ایرنا - ته‌نشینی مواد آلی سنگین مانند آسفالتین روی سنگ مخزن، درون چاه‌های تولید، لوله‌های انتقال و مخازن ذخیره یکی از مشکلات رایج در صنعت نفت است که به کمک یکی از شرکت‌های فعال در زمینه نانو با تولید افزودنی بازدارنده رسوب آسفالتین این چالش مرتفع شده است.

شیراز - ایرنا - اراضی ملی و ارتفاعات موسوم به چاه نفت جهرم که عصر جمعه 16 خرداد 99 آتش گرفت تا لحظه مخابره خبر در حال سوختن است.