دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: بیش از هشت هزار کارگر بیکار شده از شیوع بیماری کرونا در این استان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

گرگان - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گلستان گفت که امسال با تلاش ماموران این یگان سه تن انواع مواد مخدر در عملیات‌های پلیسی کشف و ضبط شد.

تهران - ایرنا - نماینده مردم بم در مجلس با بیان اینکه با حرف زدن و ارائه گزارش مشکلات حل نمی‌شود گفت: اگر در حوزه اقتصاد نیاز به قانونگذاری داریم، به مجلس منعکس کند و اگر مجلس کاری انجام ندهد، مسئول است.

اهواز - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در نیمه اول سال جاری روسای هفت هیات ورزشی استان با برگزاری مجامع انتخابی، تغییر خواهند کرد.

کرمان - ایرنا - این روزها گرانی و کمبود سموم دفع آفات، برای کشاورزان پسته کار کرمانی مشکل ساز شده، مشکلی که سلامتی و کیفیت محصول سال جدید را نیز تهیه می‌کند و در صورتی که برای حل آن چاره فوری اندیشیده نشود، تولید پسته به عنوان محصولی ارزشمند، استراتژیک و صادارتی به خطر خواهد افتاد.

بیرجند - ایرنا - مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: 136 هزار سبد معیشتی به ارزش 32 میلیارد و 500 میلیون تومان بین اقشار آسیب‌پذیر استان توزیع شد.

خرم آباد - ایرنا - رییس جهاد کشاورزی سلسله گفت: امسال پنج کمیسیون جهت خرید محصول گندم کشاورزان در شهرستان سلسله ایجاد شده است.

تهران - ایرنا - پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: در طول سال‌های حضورم در استقلال موفق به کسب 19 عنوان قهرمانی شده و از این لحاظ رکورددار هستم.

ایرنا - مشهد - هر ساله میان کبوتر بازها مسابقاتی به نام رقابت مسافت برگزار می شود. این مسابقه بدین گونه است که تعدادی از کبوتربازهای هر استان با کبوتربازان استان دیگر پرندگان خود را از یک مسافت چندصد کیلومتری رها می کنند و کبوترهای هرکس که بتواند زودتر از بقیه خود را به خانه صاحبش برساند برنده می شود. اکبر و حجت دو تن از کبوتربازان شمال خراسان هستند که هر ساله در این رقابت ها شرکت میکنن...

بجنورد - ایرنا - مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: کشاورزان شیروان در زمینه حبوبات از کشت انتظاری استفاده کنند زیراکه نسبت به کشت بهاره افزایش عملکرد 40 درصدی در واحد سطح دارد.

تهران - ایرنا - مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی برای خرید اقلام حفاظتی و توزیع لوازم بهداشتی به زودی مبلغ 300 میلیارد ریال به صورت سرانه دریافت می‌کنند.

تهران - ایرنا - معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی الزام گذراندن دو واحد درس آشنایی با مبانی طب سنتی و مکمل برای دانشجویان دوره های دکتری عمومی را به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ کرد.

تهران - ایرنا - نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس گفت: با توجه به شرایط بازار مالی، امکان تامین مالی برای تولیدکنندگان وجود دارد لذا مسئولان باید توجه جدی به این حوزه داشته باشند.

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه بااشاره به شروع پیک دوم کرونا در استان گفت: از ظرفیت جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد برای مقابله و مهار بیماری کرونا استفاده شود.

قزوین - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی قزوین گفت: ثبت نام الکترونیکی پیش نیاز ارائه اظهارنامه مالیاتی از سوی مودیان است.

تهران - ایرنا - خوب به یاد دارم زمانی که سوت پایان دیدار تیم‌های فوتسال زنان ایران و ژاپن زده شد یکی از مسوولان تیم با تبریک عنوان قهرمانی اعلام کرد شانس به ما رو کرده و فدراسیون قرار است پاداش نقدی به تمام اعضای تیم پرداخت کند اما با وجود گذشت بیش از 700 روز از آن وعده، هنوز پیامک واریز به گوشیم ارسال نشده است.