دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - پزشک تیم فولاد خوزستان گفت: تست کرونای هیچ کدام از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم مثبت نشده و بازیکنان با خیال راحت مشغول تمرین کردن هستند.

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت گفت: محمدرضا نوروزپور در خبرگزاری جمهوری اسلامی موفق خواهد بود.

تهران - ایرنا - بازیکنان خارجی پرسپولیس از جمله بوژیدار رادوشوویچ درصدی از قرارداد خود را دریافت کردند.

کرج - ایرنا - معاون فرهنگی شهردار کرج اعلام کرد که فعالیت نهادهای مردمی در سرای محلات، تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی شهروندان خواهد داشت.

تهران - ایرنا - عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: موضوع موالید و افزایش جمعیت با جوان ماندن جمعیت کشور و تولید موالید امکان‌پذیر است که تاخیر در این زمینه باید جبران شود.

تهران - ایرنا - سایه انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 بر سر بسیاری از مسایل سنگینی می‌کند و گروه‌های سیاسی دست به کار شده‌اند تا برنامه‌ریزی‌های لازم را برای این کارزار سیاسی داشته‌باشند که در این میان نام چهره‌های مطرح و باسابقه در میان است.

زاهدان - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و 685 هزار و 662 تن کالا با صدور 90 هزار و 648 بارنامه در 2 ماهه نخست سالجاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در این استان حمل شده است.

مشهد - ایرنا - مدیر پروژه هماهنگی حریم شهر مشهد گفت: براساس بررسی تصاویر هوایی از حریم شهر مشهد 23 هزار باغ ویلا در پهنه 86 هزار هکتاری حریم این کلانشهر وجود دارد که اغلب به صورت غیرقانونی ساخته شده‌اند.

اهواز - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان خواستار تغییر در روش‌ها و سبک‌های آموزشی مطابق با ساختار جدید دنیا و تکنولوژی نوین بر اساس تحقیقات و پژوهش شد.

تهران - ایرنا - افراد دارای معلولیت در معرض خطر متوسط ابتلا به کووید 19 قرار دارند و از نظر بالینی آسیب‌پذیر هستند بنابراین اشخاصی که به افراد دچار معلولیت و ناتوانی خدمات ارائه می‌دهند و از آنها نگهداری می‌کنند، باید نکات بهداشتی لازم را رعایت کنند.

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی عوامل این جمعیت به حادثه‌دیدگان آبگرفتگی در مشگین‌شهر و خلخال خبر داد.

تهران - ایرنا - یکی از داوران بین‌المللی کشتی ایران با گلایه از شرایط سخت زندگیش گفت: مدت‌ها است که به دنبال یک شغل هستم اما با وجود داشتن معرفی‌نامه از افراد مختلف همچنان سرگردان هستم.

تهران - ایرنا - خط لوله انتقال گاز روسیه به چین موسوم به «قدرت سیبری» موضع مسکو در قراردادهای گازی با کشورهای اروپایی را تحکیم می‌کند و مهم‌ترین برگ برنده این کشور در مناسبات انرژی جهان است.

اردبیل _ ایرنا _ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست اردبیل امسال تاکنون با 73 مورد تخلف زیست محیطی برخورد کرده و موضوع را به مراجع قضایی ارجاع داده‌اند.

بوشهر - ایرنا - معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: به منظور ارتقا ایمنی و همچنین تمهیدات پیشگیرانه و مقابله‌ای، شناورهای جستجو و نجات بنادر این استان مجهز به پمپ‌های اطفا حریق شد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی با تاکید بر اینکه سال گذشته یک‌چهارم برق کشور بدون استفاده از سوخت‌های فسیلی تولید شد، گفت: اکنون 18 واحد بخار به ظرفیت بیش از سه هزار مگاوات در قالب قراردادهای بیع متقابل در حال اجرا است.