دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: کار بسیار سخت است اما با توکل به خدا و تلاش، موانع را پشت سر خواهیم گذاشت تا روزهای خوبی برای استقلال رقم بخورد.

شهرری ایرنا رییس فدراسیون تکواندو گفت: یکهزار و 500 بسته حمایتی به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال ویژه خانواده‌های ورزشکار آسیب دیده از کرونا طی 2 ماه توسط فدراسیون تکواندو در کشور توزیع شد.

اهواز - ایرنا - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: امسال رقم جدید بذر کنجد به نام "ناشکوفا" در کشت و صنعت شهید رجایی دزفول، به کشاورزان کنجدکار خوزستانی معرفی شد تا شرایط برای جهش تولید در این محصول فراهم شود.

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی در حکمی «حمید اصلانی» را به معاونت اجرایی مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

تهران - ایرنا - باشگاه فولاد خوزستان با انتشار بیانیه‌ای درباره محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی واکنش نشان داد و اعلام کرد این مشکل به زودی حل خواهد شد و محرومیت مذکور از بین می‌رود.

تهران - ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری تهران را موظف کردند تا نسبت به ثبت ملی میراث طبیعی توچال اقدام کند.

ساری - ایرنا - مدیرکل محیط‌زیست مازندران گفت: براساس پایش زیست محیطی 80 درصد شناگاههای فعال در ساحل این خطه شمال کشور شرایط زیست محیطی برای شنا را ندارند.

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی عبیدالله رستمی را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان منصوب کرد.

بوشهر - ایرنا - رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: تغییر و تحولاتی که از ابتدای مسئولیتم در این عرصه آغاز شده‌است، ادامه خواهد یافت.

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: باید نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در استان علاوه بر رعایت موارد بهداشتی برای معلولان مناسب‌سازی شود.

بجنورد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، خواستار تسریع در برگزاری نماز جمعه شد و گفت: از مسوولان انتظار می‌رود برای برپایی آیین نماز جمعه در استان تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی داشته باشند.

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ادامه برنامه‌های روایت کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی و 6 هزار و 200 شهید این استان که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف بود، از سر گرفته شد.

تهران - ایرنا - «احمد مددی» به‌عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال منصوب شد.

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: با آغاز پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، پروازهای تهران به منطقه آزاد ماکو و برعکس به بیش از 6 سورتی در هفته افزایش یافت.

یزد - ایرنا - مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی یزد با اشاره به سپماشی علیه سن گندم گفت: در سال جاری در 11 هزار و 600 هکتار اراضی استان گندم و جو کشت شد که مبارزه با این آفت در پنج هزار و 636 هکتار پایان یافت.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه می‌گوید که طی سه ماه گذشته و با شیوع ویروس کرونا 200 میلیارد تومان خسارت به اینرکت وارد شده است.