سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بوکان گفت: اختلاف بین 2 کشاورز باعث ایجاد آتش‌سوزی در بخشی از مراتع این شهرستان شد.

تهران - ایرنا - محمدرضا باهنر از جمله اصولگرایان سنتی در عرصه سیاسی ایران محسوب می‌شود که بیشتر به جهت نفوذ و ارتباطات فراگیرش شهرت دارد. او سال‌ها در مجلس شخصیتی شاخص و تاثیرگذار بود و هم اکنون در مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول خدمت است.

تهران - ایرنا - مسکن اجتماعی مالزی را الگویی برای مسکن اجتماعی در ایران معرفی کرده‌اند و گفته شده که شرایط جمعیتی، اقتصادی و فرهنگ خرید ملکی مالزی شباهت‌های زیادی با ایران دارد، اما مسکن اجتماعی مالزی چه ویژگی‌هایی دارد؟

زنجان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 560 نفر از حجاج بیت الله الحرام در شعب جمعیت هلال احمر این استان واکسینه شدند.

سنندج - ایرنا - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: از ابتدای اجرای طرح تسهیلات اشتغال پایدار روستایی هفت هزار و 222 فرصت شغلی در این استان ایجاد شده است.

دزفول - ایرنا - آتش سوزی گسترده بقایای محصولات کشاورزی در بخش مرکزی گتوند حوالی روستاهای آبید علیباز و حاجی بابا مهار شد.

تهران - ایرنا - همزمان با کاهش حدود 10 درصدی تردد در محورهای برون شهری، ترافیک در جاده‌های شمالی روان و محدوده ورودی به شهر تهران در دو محور شهریار و آزادراه کرج به تهران سنگین است.

اردبیل - ایرنا - بارش برف شب یکشنبه ارتفاعات شهرستان مشگین‌شهر در دامنه سبلان را سفیدپوش کرد.

ارومیه - ایرنا - حذف دفترچه‌های درمانی یکی از مهمترین نیازهای جامعه امروز در راستای اجرای دولت الکترونیک و ایجاد پایگاه داده سلامت برای مردم است که می‌تواند به کاهش هزینه‌های دولت و بهبود ارائه خدمات به مردم منجر شود.

مشهد - ایرنا - معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: یک سوم از مجموع واحدهای اقامتی مجوزدار در سطح استان که پیش از این بخاطر بحران بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا تعطیل شده بودند فعال شده و هم‌اینک در حال خدمت‌رسانی به متقاضیان هستند.

زاهدان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 131 نفر از اعضای این جمعیت برای پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان نام‌نویسی کردند.

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف ایران گفت: جمعیت حدود سه میلیون نفری بازار کشور که بیشترین نقش را در ارائه خدمات در آخرین سطح زنجیره تامین کالا بر عهده دارد، تجربیات آزاردهنده‌ای از جمله سیل، تحریم‌ها، افزایش نرخ بنزین و شیوع ویروس کرونا در سال 98 داشت که در نتیجه با رکود تورمی مواجه شد.

اصفهان - ایرنا - مروری بر روزنامه‌های چاپ اصفهان، یکشنبه هجدهم خرداد 1399

تبریز - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: کتابخانه تخصصی «ادب و هنر» و موزه‌های کاریکاتور و آثار استاد «بهتونی» واقع در خانه هنر تبریز پذیرای علاقمندان است.

تهران - ایرنا - مصرف برق کشور که از چهارشنبه هفته گذشته روندی کاهشی پیدا کرده بود روز گذشته مجدد به کانال افزایشی خود بازگشت.

یزد - ایرنا - رییش شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه ابرکوه گفت: انتظار از سازمان تبلیغات اسلامی این است که در مسیر فعالیت‌های خود اسیر فضای کار اداری و دچار روزمرگی نشود.