چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرفرودگاه شهدای ایلام گفت: شیوع کرونا باعث کاهش 80 درصدی پروازها و تعداد مسافران این فرودگاه در ماه های اسفند و فروردین نسبت به مدت مشابه سال قبل شد.

کرمان - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی مس کرمان گفت: با تصمیم مدیرعامل باشگاه، مسعود نخعی به عنوان مدیر فنی تیم بسکتبال مس کرمان برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر ابقا شد.

نیویورک - ایرنا - استاد تاریخ دانشگاه هیستون تگزاس، خواستار اقدام فعال شورای حقوق بشر سازمان ملل برای احقاق حقوق سیاهپوستان و اعلام همبستگی جامعه جهانی از جمله جامعه مدنی ایران با رنگین پوستان آمریکایی شد.

اصفهان - ایرنا - پیش بینی سه روز آینده وضعیت هوای استان و کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در روز شنبه هفدهم خرداد 99

تهران - ایرنا - «ماه شرف»، حکایتی شاهزاده خانم قاجاری است که با مرگ مواجهه‌ای متفاوت دارد. «شرمین نادری»، با این کتاب، یک بار دیگر در تاریخ سفر کرده است.

بجنورد - ایرنا - ورود یک سامانه بارشی به استان از بامداد شنبه باعث مه‌گرفتگی ارتفاعات بدرانلوی بجنورد شده و جلوه‌های زیبایی از طبیعت را در این روزهای بهاری خلق کرده است. (عکاس: وحید خادمی)

قزوین - ایرنا - معاون قضایی رییس کل دادگستری استان و رییس دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین گفت: تعداد پرونده‌های معوقه قضایی استان با 52 درصد کاهش به 6 هزار و 153 مورد تقلیل یافت.

اراک - ایرنا - «شوق وصال» عنوان مجموعه‌ای از اشعار «عباس نوروزی» است که در حوزه اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی ارایه شده است.

زاهدان - ایرنا - رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: آسیب‌های اجتماعی در نقاط حاشیه نشین این شهرستان با برگزاری دوره‌های مهارتی دارای تقاضا در بازار کار کاهش می‌یابد.

خمین - ایرنا - رئیس آموزش و پرورش دلیجان گفت: 15 درصد از دانش آموزان این شهرستان به علت نداشتن اینترنت و تلفن همراه هوشمند نتوانستد از آموزش در فضای مجازی در زمان تعطیلی مدارس استفاده کنند.

کرمان - ایرنا - مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به افزایش خشونت‌های فردی و اجتماعی در دوران کرونایی تصریح کرد: آمارها نشان می‌دهد در حوزه مربوط به اختلافات و دعواهای خانوادگی بعد از نوروز امسال سیر صعودی پیدا کرده و بین 2تا 3 برابر شده که این مساله قابل تامل است.

نفتکش‌های ایرانی از چه مسیر درایی به ونزوئلا رسیدند؟

تهران - ایرنا - معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هیچ مسوولی برای تخلف و تقلب در امتحانات پایان ترم مجازی یا حضوری دانشجویان تخفیف قائل نمی‌شود و برخورد می‌شود.

مشهد - ایرنا - شاخص کیفیت هوای 6 منطقه کلانشهر مشهد روز شنبه 17 خرداد ماه در وضعیت هشدار قرار دارد.

بندرعباس - ایرنا - با وجود هشدارهای بسیار مسوولان وزارت بهداشت و مدیران استانی هرمزگان به مردم نسبت به جدی گرفتن پروتکلهای بهداشتی ویروس کرونا، این هشدارها چندان جدی گرفته نشده و در سایه این کم توجهی این استان در آستانه یک بحران جدی قرار گرفته است.

آستارا - ایرنا - رئیس هیات نجات غریق آستارا گفت: ناجیان غریق این هیات با همکاری امدادگران هلال احمر، 6 گردشگر را از غرق شدن در آب‌های ساحلی نجات دادند و با توجه به استقبال مسافران از تفریحات دریایی، 10 ناجی در ساحل این شهرستان استقرار یافته‌اند.