چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - به گفته فرماندار ریگان بر اثر توفان شن و گرد و غبار شدید راه ارتباطی 23روستای این شهرستان بسته شده و نیاز به امداد رسانی دارند.

بندرعباس - ایرنا - امامان جمعه برخی از شهرهای هرمزگان با اشاره به حوادث اخیر در آمریکا تاکید کردند: ابر قدرت آمریکا رو به افول است و بزودی نابود خواهد شد.

آستارا - ایرنا - مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی آستارا گفت: مصرف آب در تعدادی روستا به دلیل حضور گردشگران افزایش یافته و در برخی ساعات سبب افت فشار و قطعی موقت آب شده‌است.

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان در بازدید از یکی از زنجیره های تولید شیر و محصولات لبنی با توجه به سال "جهش و تولید" تصریح کرد: وظیفه ما کمک به تولیدکنندگان و صنایع به منظور رونق اقتصادی و در کنار آن ایجاد اشتغال و توسعه استان است.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: انجمن‌های کارگری و کارفرماهای زیرمجموعه وزارت تعاون، ملزم به تامین زمین برای احداث مسکن کارگری هستند و این خانه‌ها در نزدیکی شهرک‌های صنعتی که امکانات زیربنایی و روبنایی دارد، ساخته می‌شود.

ایرنا - ریگان - مدیرکل کمیته امداد استان در بازدید از مناطق سیل زده ریگان از ساخت مسکن و ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد در این مناطق خبر داد.5054 عکاس: موسی مولائیان

بجنورد - ایرنا - پناهگاه میاندشت در شهرستان جاجرم که محل زیست یوزپلنگ محسوب می‌شود، با تمام ظرفیت‌ها در غبار بی‌توجهی‌ها، به سمت بیابانی شدن پیش می‌رود و دوست‌داران محیط زیست می‌گویند حیات در آنجا، عقب گرد دارد.

تهران - ایرنا - مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با اشاره به اتمام کار نگارش نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» که بازتاب فرازهایی از زندگی حضرت امام خمینی (ره) است گفت: بعد از بیش از یک سال کار پژوهشی و نگارشی به مرحله چاپ رسید.

تهران - ایرنا - نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌های ورامین و جوادآباد از صبح امروز، جمعه نسبت به مهار آتش سوزی در مزارع گندم شهرستان اقدام کرده اند اما بر اثر این حادثه ده‌ها هکتار از مزارع نابود شده است.

تهران_ ایرنا_ حادثه تخریب دیوار ساختمان در میدان هروی تهران یک مصدوم داشت.

خرم‌آباد - ایرنا - امام‌جمعه الیگودرز گفت: حراست و حفاظت از محیط زیست و طبیعت پیرامون به عنوان یک وظیفه همگانی در آموزه های دینی مسلمانان تاکید شده است.

ایرنا - شیراز - نخستین نماز عبادی سیاسی جمعه شیراز در سال 1399 روز جمعه به امامت آیت‌الله لطف الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با رعایت پروتکل های بهداشتی در شبستان امام خمینی حرم شاهچراغ (ع) برگزار شد. شیراز اولین کلانشهری است که به دلیل مراعات ویژه مردم و تدابیر اجرایی شده توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌ها، بنا بر اعلام وزارت بهداشت به وضعیت...

کابل - ایرنا - سخنگوی نظامیان آمریکایی در افغانستان اعلام کرد که حملات هوایی را علیه جنگجویان طالبان در استان های فراه و قندهار این کشور انجام دادند که در آن شماری از این جنگجویان کشته شدند.

قم - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در 24 ساعت گذشته 3 قلیانسرا در سطح شهر قم پلمب و 6 مرکز صنفی متخلف دیگر نیز غیرفعال شد.

آستارا - ایرنا - نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: فساد و رانت‌خواری برخی افراد، به سرمایه‌اجتماعی و اعتماد مردم آسیب می‌زند و نمایندگان مجلس یازدهم، با تصویب قوانین لازم به مقابله با این پدیده‌های شوم برخواهند خواست.

تهران - ایرنا - نیکلاس پانایوتوپولوس وزیر دفاع یونان اعلام کرد که کشورش برای دفاع از حاکمیت خود آماده تقابل نظامی با ترکیه است.