پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران _ ایرنا _ رییس مرکز اورژانس تهران از تصادف کامیون با پراید در جردن (شمال تهران) خبر داد و گفت: سه نفر در این سانحه بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.

آستارا - ایرنا - تعطیلات نیمه خردادماه و هوای مطبوع بهاری، باعث حضور چشمگیر گردشگران از اقصی نقاط کشور در آستارا شده‌است و اغلب مهمانان، بی‌اعتنا به خطر شیوع بیماری کرونا بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از مناطق دیدنی این شهرستان بازدید می‌کنند.

تهران - ایرنا - هشت طرح صنعت آب و برق با سرمایه گذاری بیش از دو هزار میلیارد تومان هم اینک توسط رییس جمهوری در 2 استان کشور افتتاح می‌شود.

شهرری - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: 21 هزار و500 دلار آمریکا به ارزش یک میلیارد و 981 میلیون ریال توسط پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) کشف و فرد متخلف به پرداخت جریمه 3 میلیارد و963 میلیون ریالی محکوم شد.

زاهدان - ایرنا - شهردار ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: چهار تیم این شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا کار گندزدایی و ضدعفونی شهر ایرانشهر را بر عهده دارند.

مشهد - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: ترافیک خودرویی در خروجی‌های مشهد پرحجم است.

یزد _ ایرنا _چهارمین اهدای عضو در سالجاری با ایثار و فداکاری مرحومه مهدیه کاکایی منشادی 36 ساله اهل و ساکن یزد در بیمارستان شهید صدوقی به وقوع پیوست.

ارومیه - ایرنا - مدیرکل گمرک بازرگان گفت: این مرز که مهمترین مبدا تجارت زمینی کشور ایران با ترکیه به شمار می‌رود، از ساعت یازده صبح امروز پنجشنبه با اجرای پروتکل های بهداشتی بازگشایی شد.

یزد_ایرنا - قطارهای مسافری از مبدا یزد به تهران و مشهد و بالعکس که به دلیل شیوع ویروس کرونا و استقبال کم مسافران حذف شده بود مجددا در استان فعالیت خود را آغاز کردند.

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم‌های لیگ برتری با جذب بازیکنان مناسب، سرمایه‌گذاری خوبی برای رقابت‌های سوپر لیگ والیبال کردند که این موضوع وظیفه ما را برای حضور در این رقابت‌ها سنگین‌ترمی‌کند.

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پیام تبریک رییس پارلمان روسیه بر پیگیری فعال مکانیزم کمیسیون مشترک عالی پارلمانی ایران و فدراسیون روسیه تاکید و اعلام کرد: مجلس آمادگی تحقق کامل توافقات بین دو کشور با استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی را دارد.

پکن - ایرنا - کره شمالی با صدور بیانیه ای «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا را که مدعی شده «ارزش های غرب با تهدیدهای چین مواجه است» یک یاوه گو توصیف و اعلام کرد واشنگتن در جایگاهی نیست که از چین انتقاد کند.

مشهد - ایرنا - میانگین دمای هوا در خراسان رضوی امروز پنجشنبه به اوج خود می‌رسد به طوری که در مناطق گرمسیری بیشینه دمای هوا تا 47 درجه سلسیوس افزایش می‌یابد.

تهران - ایرنا - در قیام خونین 15 خرداد سال 42، هزاران نفر از مردم دشت ورامین کفن پوش در راه دفاع از حریم ولایت و مرجعیت شیعه پای پیاده به سمت تهران حرکت کردند و با خون خود، پایه‌های انقلاب اسلامی را بنا نهادند.

تبریز - ایرنا - سرپرست پلیس را آذربایجان‌شرقی گفت: در 24 ساعت گذشته تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان نسبت به روزهای عادی بیش از 20 درصد افزایش یافته است.

سمنان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: دمای هوای استان از ابتدای هفته آینده بین سه تا هفت درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.