پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: 125 میلیارد ریال برای ساخت انبار و خرید دستگاه ابریشم‌کشی، درخواست شده که امید می‌رود اختصاص یابد.

اجرای طرح نوسازی ناوگان فرسوده باری جاده‌ای با هدف خروج 53 هزار دستگاه کامیون فرسوده از ناوگان حمل و نقل کشور ظرف مدت سه سال از خردادماه 98 آغاز شد.

ارومیه - ایرنا - امام جمعه پیرانشهر با گرامیداشت سالروز قیام خونین 15 خرداد گفت: این قیام که به رهبری امام راحل صورت گرفت، نقطه عطف و سرآغاز تاریخ انقلاب اسلامی است.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری دوازدهم خرداد برای بازدید از طرح‌های فناورانه فعال در دانشگاه‌های بیرجند و افتتاح چندین مرکز نوآوری به بیرجند مرکز خراسان جنوبی سفر کرد.

با گرم شدن هوا، شنا و آب تنی در رودخانه‌ها، سدها و سواحل دریا افزایش یافته که آشنا نبودن افراد به فنون شنا باعث شده خانواده های بسیاری داغدار شوند.

تهران - ایرنا - امارات متحده عربی اعلام کرد که پروازهای ترانزیت در فرودگاه های این کشور که به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، ازسرگرفته شد.

تخران - ایرنا - هشت طرح بزرگ نیروگاهی برق و آب در استان‌های بوشهر و آذربایجان غربی با سرمایه‌گذاری مجموع 2630 میلیارد تومان به دستور رییس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

بوشهر - ایرنا - رئیس جمهوری روز پنجشنبه در ارتباطی ویدئو کنفرانسی با عسلویه 9 پروژه تامین و انتقال برق استان بوشهر را با 2 هزار و 400میلیارد تومان اعتبار افتتاح کرد.

تبریز - ایرنا - قیام 15 خرداد ریشه و بنیان انقلاب اسلامی بوده و سرمنشا مبارزات خستگی ناپذیر ملت ایران به رهبری امام راحل در مقابل ظلم است.

کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: استفاده از ماسک برای دانش آموزان و فرهنگیان درتمام حوزه های امتحانی این استان الزامی شد.

کرج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان درمجلس شورای اسلامی گفت: قیام 15خرداد چهره ظالمانه دولت آمریکا را برای رهروان انقلاب اسلامی نمایان کرد.

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست حتی اگر کسی کودک را بیابد و مثلا مدعی شود که در خانه را باز کردم و کودکی در سبد بود و حتی اگر بپذیریم ادعاهای او صحت دارد، باید این موارد را به نهادهای قضایی و انتظامی اعلام کند، در غیر این صورت جرم تلقی می‌شود.

شهرکرد - ایرنا - فرماندار لردگان از برپایی و فعال شدن ایستگاه غربالگری بیماری حاد تنفسی در ورودی این شهرستان از سمت خوزستان در بخش منچ خبر داد.

کرج - ایرنا - عضوهیات مدیره و رییس کمیسیون اقتصادی جامعه خیرین مدرسه سازکشورگفت: امام خمینی (ره) مردم را برای پاسداری ازاسلام و ایران بسیج کرد.

ارک - ایرنا - «نشانه‌های قرآن در یک نگاه» عنوان کتابی است که به قلم «رسول صادقی» به رشته تحریر درآمده است.

شهرکرد - ایرنا - اول صبح وارد مغازه می‌شود و دو سه بطری دوغ و نوشابه از یخچال بر می‌دارد، هنگام حساب و کتاب، به ناگاه عطسه می‌زند، "بخشید" و بعد رمز کارت بانکی خود را به مغازه‌دار می‌گوید، اما مغازه‌دار پس از رفتن مشتری، همه پیشخوان و ویترین را با محلول الکل ضدعفونی کند.