جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - شماری از دانش آموزان بزمان ایرانشهر به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) با تهیه کلیپ، عکس نوشته و دلنوشته در وصف بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و انتشار آنها در فضای مجازی عشق و ارادت خود را به امام شهدا و شهدای عزیز ابراز کردند.

یاسوج - ایرنا - مدیرجهاد کشاورزی چرام گفت: آتش سوزی های اخیر 17 میلیارد ریال به مزارع کشاورزی و کشاورزان این شهرستان خسارت وارد کرد.

تهران - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: تعطیلی اماکن ورزشی به دلیل شیوع کرونا، یک میلیارد و 500 میلیون تومان به این بخش خسارت وارد کرده است.

یزد - ایرنا - فعالیت تعدادی از اصناف و مشاغل از جمله سالن های پذیرایی و تالارهای عروسی با اجرای پروتکل‌های بهداشتی با ابلاغ مصوبه کمیته تطبیق ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد بلامانع اعلام شد.

تهران - ایرنا - رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: نیروهای داوطلب که با هماهنگی سازمان مدیریت بحران به مناطق اعزام می‌شوند، تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

تهران - ایرنا - براساس اعلام باشگاه آ. ث میلان، خواهر «گنارو گتوسو» در سن 37 سالگی و پس از چهار ماه بستری شدن در بیمارستان درگذشت.

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه بر رفع مشکلات اینترنت و آنتن‌دهی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان نیازمند حرکت جدی و قوی است.

مهاباد - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در راستای مدیریت و مقابله با بیماری کرونا جهت استفاده آیندگان از این تجارب باید ثبت و مستندسازی شود.

اهواز - ایرنا - بخشدار صیدون از توابع باغملک گفت: واژگونی یک دستگاه تراکتور در این بخش در ظهر روز سه‌شنبه، موجب جان باختن یک نفر شد.

مشهد - ایرنا - یک "جنس" و شش "گونه" جدید فسیلی از سنگواره‌های ایرانی در قالب پژوهشی مشترک بین پژوهشگران دانشگاه فردوسی مشهد و موزه تاریخ طبیعی برلین آلمان کشف و معرفی شدند.

مشهد - ایرنا - معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی گفت: این صندوق هیچ منعی برای سپرده‌گذاری و اختصاص منابع مالی به اجرای طرحها ندارد اما مشکل در جذب این منابع و پذیرش سیستم بانکی و عمل کردن فعالان بخش خصوصی به تعهداتشان است.

تهران - ایرنا - سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه هیات رییسه و کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس برای رفع ابهام از امتیازبندی عضویت در کمیسیون‌ها برگزار شد.

اهواز - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لالی گفت: مرد عشایری که روز سه‌شنبه از ارتفاعات این شهرستان سقوط کرده بود به دلیل وخامت حال با بالگرد به اهواز منتقل شد.

زاهدان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: هم اینک 80 هزار سفیر سلامت و هشت هزار رابط سلامت این دانشگاه را در تحقق اهداف و خدمات رسانی به شهروندان حوزه زیرپوشش یاری می‌کنند.

یاسوج - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: امتحانات پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی 1399 - 1398 این دانشگاه با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری، غیرمتمرکز و در قالب روش الکترونیکی است.

یاسوج - ایرنا - رئیس مرکز حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی برخورد دو خودروی پراید و سمند در جاده ارتباطی یاسوج به اصفهان حوالی سرنجلکل 2 نفر در دم جان باختند و 2 نفر دیگر مصدوم شدند.