جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: قطار شهری اصفهان از روز شنبه 17 خرداد، کار روزانه خود را از ساعت 6 و 30 دقیقه تا 22 آغاز خواهد کرد.

اهواز - ایرنا - مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خوزستان با بیان اینکه یک سوم جامعه هدف خوزستان زیرپوشش این صندوق هستند گفت: 82 هزار و 500 خانوار تا پایان اردیبهشت امسال عضو بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خوزستان شده‌اند.

تهران - ایرنا - فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، ضمن اعلام تعداد بیماران بستری در بخش های عادی و ویژه مراکز درمانی، در خصوص مشاهده علائم بالینی متنوع در مبتلایان به کرونا، هشدار داد.

تهران - ایرنا - «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، «دونالد ترامپ» رییس جمهوری این کشور را به سرکوب نظامی معترضان متهم کرده و خواستار انجام اصلاحات در ساختار نیروی پلیس شد.

تهران - ایرنا - منابع خبری روز سه‌شنبه گزارش دادند، شیوع کرونا در مدارس و مؤسسات آموزشی رژیم صهیونیستی در حال افزایش است.

شیراز - ایرنا - عضو هیات رییسه و رییس کمیسیون فناوری، اطلاعات، ارتباطات و اقتصاد رسانه اتاق بازرگانی فارس گفت: یکی از برنامه‌های راهبردی امسال این کمیسیون، صادرات محصولات شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان است که با جدیت آن را دنبال می‌کنیم.

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی دلفان گفت: 2 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در این شهرستان توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شد.

تهران - ایرنا - تارنمای آکسیوس سه‌شنبه گزارش داد سرویس مخفی آمریکا خیابان‌های منتهی به کاخ سفید را برای مدت نامعلومی مسدود کرد.

گناباد - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: شیوع ویروس کرونا در کنار همه مسائل و مشکلاتی که در بخشهای مختلف به همراه داشت موجب گسترش خدمات غیر حضوری در بخش‌های مختلف و از جمله بخش تامین اجتماعی شد.

مهاباد - ایرنا - عملیات اجرایی پروژه ساخت و آسفالت محور عربشاه گروس - آی‌قلعه‌سی در محور تکاب به یاسوکند بیجار به طول 12 کیلومتر در قالب طرح ابرار آغاز شد.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری با تاکید بر این که ایران آماده انتقال تجربیات و همکاری‌های علمی و فناوری با صربستان برای مقابله با کرونا است، گفت: نباید اجازه دهیم تحریم‌های ظالمانه آمریکا در توسعه روابط اقتصادی دو کشور خللی ایجاد کند.

مشهد - ایرنا - امام جمعه مشهد گفت: باید با همکاری آستان قدس رضوی بتوانیم کمیسیون مشترکی برای رفع مشکلات زندگی طلبگی و اهل علم ایجاد کنیم تا طبق فرموده مقام معظم رهبری شرایط زندگی این عزیزان را راحت‌تر کنیم.

بوشهر - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیر استان بوشهر گفت: هم اکنون 30 مددجو زیر پوشش این نهاد مقدس که 70 درصد آنها در روستاها ساکن هستند مسکن ندارند و سرپناه کرایه‌ای دارند.

ایرنا - سمنان - تاریخانه قدیمی‌ترین مسجد ایران از آثار باستانی دامغان در استان سمنان است. بر پایه پژوهش‌های اداره کل باستان‌شناسی، پیش از تسلط اعراب بر ایران، آتشکده بوده و بعدا به مسجد تبدیل شده‌است. ساختمان بنای دوباره آن مربوط به سده دوم هجری است و شیوه ساختمان آن نیز به شیوه بناهای دوره ساسانیان است. تاریخانه در ترکی به معنای خانه خداست. این اثر در 15 دی 1310 با شماره ثبت 80 به‌عنوان...

مهاباد - ایرنا - سرپرست فرمانداری بوکان گفت: برای نخستین بار در این شهرستان به منظور مشارکت بیشتر مردم در تامین امنیت جامعه، مجمع «خیران امنیت‌ساز» در این شهرستان تشکیل شد.