جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

نوشه _ ایرنا_ رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های حمل و نقل برای توسعه گردشگری استان مازندران اظهار داشت که قطعه دوم آزاد راه تهران شمال تا پایان امسال به بهرداری برسد.

تهران - ایرنا - سازمان برنامه و بودجه آخرین وضعیت پرداخت بیمه بیکاری مشاغل آسیب دیده از کرونا را اعلام و تصریح کرد که مقرری بیمه بیکاری برای حدود 103 هزار نفر از ثبت نام کنندگان اسفند 1398 به حساب مشمولان واریز شد و بخش دوم واریزی، پس از تایید سازمان تأمین اجتماعی و ارسال با فوریت پرداخت خواهد شد.

تهران - ایرنا - مجمع تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، نوشت: ایشان در مدرسه اهل بیت (ع) مشق «لاتفرقوا» را درس گرفته و با زیباترین خط نگارش کرده بودند.

همدان - ایرنا - سه طرح در بخش کشاورزی استان همدان که گرفتار معوقه‌های بانکی بودند با حمایت دولت رفع مشکل شده و به چرخه تولید بازگشتند.

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: پنج هزار و 400 فرصت شغلی برای مددجویان این استان در سال جاری ایجاد خواهد شد.

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی ساوه گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی 31 دستگاه خودرو صفرکیلومتر خارجی و تولید داخل که در یک پارکینگ به صورت غیرقانونی احتکار و نگهداری می شد، شناسایی و کشف شد.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد که آتش‌سوزی که از ظهر امروز (سه شنبه) در ارتفاعات شهرستان دالاهو رخ داد به دلیل وزش باد همچنان در حال پیشرفت است.

تهران - ایرنا - نشان سفیر مدرسه سازی از سوی وزیر آموزش و پرورش به دانش آموز «آرین غلامی» استاد بزرگ شطرنج ایران اهدا شد.

یزد - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی یزد گفت: از امروز (سه شنبه) تا اوایل هفته آینده به دلیل افزایش ارتفاع تراز میانی جو، دمای هوا در مرکز استان با یک درجه افزایش به 42 درجه سانتیگراد می رسد.

کابل - ایرنا - مسجد وزیر محمد اکبرخان در منطقه دیپلمات نشین شهر کابل پایتخت افغانستان روز سه شنبه هدف حمله انتحاری قرار گرفت که در آن یک نفر کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند.

تهران - ایرنا - یک عضو مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارد هفته جاری لایحه‌ای را برای پایان دادن به مصونیت قضایی پلیس این کشور معرفی کند.

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر بر نگهداری بیماران کووید 19 با علایم خفیف، در مرکز نگهداری ارودگاه شهید باکری خرمشهر تاکید کرد گفت: رعایت نکردن قرنطینه خانگی توسط این افراد، موجب افزایش انتقال بیماری و تعداد بیماران مبتلا شده که باید در این خصوص چاره اندیشی کرد.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 34 میلیارد و 100 میلیون ریال در ماه رمضان امسال به نیازمندان این استان کمک نقدی و غیرنقدی شد.

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: بی توجهی به دستورالعمل‌ها و عادی دیدن شرایط کرونا می تواند پیامدهای بسیار نامطلوب و غیر قابل جبرانی به همراه داشته باشد.

بوشهر - ایرنا - آئین بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) روز سه شنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد

تهران - ایرنا - کمیته عالی مدیریت بحران و سوانح غیرمترقبه امارات متحده عربی روز سه‌شنبه اعلام کرد: مراکز تجاری، مؤسسات بخش خصوصی و پاساژها در دبی از روز چهارشنبه به صورت کامل بازگشایی خواهد شد.