جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - رهبر دموکراتها در سنای آمریکا، دستور رئیس جمهوری این کشور علیه معترضان تبعیض‌نژادی را ضدیت آشکار با قانون اساسی و سوء استفاده از قدرت دانست و گفت: این دولت از ارتش برای ارعاب شهروندان استفاده می‌کند.

ساری - ایرنا - مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به احتمال همزمان موج زمستانی ویروس کرونا با آنفلوانزا گفت که طبق دستورالعمل جدید، غربالگری تنبلی چشم کودکان زودتر از موعد مقرر هر ساله انجام خواهد شد.

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: واگن های فرسوده ایستگاه قطار آپرین این شهرستان طعمه حریق شد.

ساری - ایرنا - بستری بیماران کرونایی با حال نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل طی یک هفته اخیر روند افزایشی به خود گرفت.

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان بهبهان کشف شد.

ارومیه - ایرنا - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه از برگزاری ترم جاری این دانشگاه تا پایان به صورت مجازی خبر داد.

بندرعباس - ایرنا - هر ساله با افزایش دما و گرم شدن هوا، به بار نشستن انواع خرما در هرمزگان آغاز می شود که به همین منظور ظرفیت تولید 60رقم از این محصول در استان استعدادیابی شد.

تهران - ایرنا - یک دادگاه آمریکایی در یک رای عجیب ایران و سوریه را به پرداخت غرامت به گروهی از شهروندان آمریکایی محکوم کرد.

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز با مقایسه تعداد پزشکان و بیمارستان‌های کشور در اوایل انقلاب و زمان حاضر اظهار کرد: در اوایل انقلاب بیشتر پزشکان از کشورهای خارجی مانند هند و بنگلادش بودند، اما اکنون پزشکان ما غیر از کشور خودمان در کشورهای دیگر نیز مشغول کار و طبابت بوده و از کشورهای همسایه برای مداوا به تبریز مراجعه می‌کنند.

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با جمعی از مدیران سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی و بانک های عامل برای اجرایی کردن روند احداث آزادراه پل زال - چیلات - نجف اشرف رایزنی کرد.

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر ایجاد همت جمعی در بین دستگاه‌های اجرایی حاضر برای واگذاری سرخابی‌ها، گفت: تلاش می‌کنیم در زمان تعیین شده سرخابی‌های پایتخت را وارد بازار سرمایه کنیم.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد آخرین وضعیت مهار اتش سوزی در منطقه حفاظت شده خاییز را تشریح کرد.

تهران - ایرنا - رهبر شورای علمای شیعیان پاکستان گفت: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی تمام زندگی خویش را صرف جهاد در راه فروغ وحدت در بین امت اسلامی کرد و آن چراغ آگاهی که ایشان در دنیای اسلام روشن کرد برای همیشه و همه نسل ها به یادگار خواهد ماند.

گچساران - ایرنا - رئیس اداره محیط زیست باشت گفت: 11 روستای این شهرستان در محدوده منطقه حفاظت شده خامین قرار دارد که این امر کار صیانت از آن را دشوار کرده است.

تهران_ ایرنا_ به مناسبت 13 خردادماه روز جهانی دوچرخه مراسمی با رنگ و بوی دوچرخه و دوچرخه سواری در پایتخت برگزار شد.

تهران - ایرنا - «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن سه‌شنبه شب در واکنش به نشست ریاض که باهدف ادعایی جمع‌آوری کمک مالی برای یمن برگزار شد، گفت: راه‌حل یمن تنها توقف حملات و محاصره است.