جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست جهاد کشاورزی ورامین گفت: با اجرای عملیات کیل‌گیری از مزارع جو شهرستان و برداشت 9 هزار و 536 کیلوگرم محصول، ورامین رکورد برداشت جو در استان تهران را شکست.

مشهد - ایرنا - دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: نرخ بیکاری یکی از شاخصه‌های اساسی در توسعه اقتصادی است که این میزان در استان 9 و در شهرستان فیروزه 12 درصد است.

ساری - ایرنا - هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران در حالی روز سه‌شنبه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد که هیات داوران در بیانیه خود ضعف‌های حرفه‌ای فضای رسانه‌ای استان را بر ملا کرد.

تهران - ایرنا - «ریاض المالکی» وزیر خارجه فلسطین روز سه‌شنبه تاکید کرد: تا طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به فلسطین اشغالی لغو نشود، مقامات فلسطین با هیچ مسئول اسرائیلی دیدار نمی کنند.

تهران ایرنا - مهدی قائی مهاجم جوان آبی‌پوشان در حاشیه تمرین امروز استقلال به شوخی گفت که «تست کرونا ما را خواهد کشت.»

زاهدان - ایرنا - معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: سهمیه خرداد انسولین قلمی از امروز بین داروخانه‌های زیرپوشش این دانشگاه شروع شد.

کرج - ایرنا - معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج اعلام کرد که تا اطلاع بعدی درج قیمت املاک و انواع خودرو در سایت های مختلف استان البرز ممنوع است.

تهران - ایرنا - وزیرآموزش و پرورش گفت: افرادی باید درگیر ساخت آینده این سرزمین باشند که دل در گرو اسلام، ایران و انقلاب اسلامی داشته باشند و با تمام وجود و جدیدت در این راه ایثار و فداکاری می‌کنند.

بوشهر - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شمار بیماران کرونایی در این استان شناسایی 134 نفر در امروز به یکهزار و 260 نفر رسید البته میزان فوتی و بستری افزایش چندانی نداشته است.

کرج - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت:29 دستگاه خودرو صفر کیلومتر و فاقد پلاک در انبار یک نمایشگاه و پارکینگ یک آپارتمان در این استان کشف و ضبط شد.

تبریز - ایرنا - شهرام دبیری، رئیس شورای شهر تبریز در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در شهرداری تبریز توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا بازداشت شد.

سنندج - ایرنا - معاون راهداری مدیرکل راهدری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: محور سنندج - دیواندره به علت اجرای عملیات عمرانی جاده‌ای در هفته آینده سه روز مسدود می‌شود.

تهران - ایرنا - وبینار ویژه برگزاری آیین بزرگداشت سی و یکمین سالگرد حضرت ارتحال امام خمینی (ره) در افغانستان با مشارکت نمایندگی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات، کابل و مزار شریف و با شرکت تنی چند از شخصیت های اندیشمند دینی و دانشگاهی و علاقه مندان به آن حضرت در این کشور برگزار که با استقبال زیادی نیز رو به رو شد.

کرج - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرزگفت: 31 ویژه برنامه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در فضای مجازی برای دانش آموزان این استان اجرایی شده است.

تهران - ایرنا - کتاب "مهندس جهادی"، زندگینامه سردار رشید اسلام حجت الله ملاآقایی روز سه‌شنبه با حضور مسئولان و جمعی از همرزمان شهید در قرچک رونمایی شد.

تهران - ایرنا - شماری از نیروهای پلیس آمریکا برخلاف رفتار خشونت‌بار همکاران خود علیه معترضان، با اعتراض‌کنندگان اعلام همبستگی کردند و مخالفان را درآغوش کشیدند.