جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت امور خارجه در واکنش به سرکوب معترضان به قتل شهروند سیاه‌پوست آمریکایی، نوشت: رژیم آمریکا تلاش می‌کند تا روزنامه‌نگارانی را که اعتراضات به قتل «جورج فلوید» را پوشش می‌دهند، مرعوب و ساکت کند.

تهران - ایرنا - مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: تدوین مقررات و اساسنامه برعهده هیات رییسه و مجمع فدراسیون فوتبال بوده و دخالت کارکنان و مدیران وزارت ورزش و جوانان در این خصوص کذب محض است.

تهران - ایرنا - شهردار تهران پس از دوچرخه سواری در سه‌شنبه‌های بدون خودرو جای خالی حضور مداوم و انگیزه بخش وزیر ورزش و جوانان (مسعود سلطانی‌فر) در این روز را یادآور شد.

بوشهر - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ارتحال رهبر کبیر انقلاب ضایعه‌ای جبران ناپذیر و صدمه‌ای بزرگ برای جهان اسلام بود که به عنوان گوهری یکدانه در بین انسان های آزاده قرار داشت.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات کشف 35 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق از یک شناور در آب های این جزیره پرداخت.

تهران - ایرنا - مشاورعالی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: افزایش قیمت بر اساس مصوبات قانونی شورای مسکن استان و سقف قیمت احداثی محاسبه می شود.

تهران - ایرنا - «متیو تولر» سفیر آمریکا در عراق امروز (سه شنبه) در دیدار با «مسرور بارزانی» نخست وزیر اقلیم کردستان عراق تاکید کرد که اربیل در گفت‌وگوهای راهبردی میان واشنگتن و بغداد که قرار است از ماه جاری میلادی آغاز شود، شرکت خواهد کرد.

کرمان - ایرنا - رئیس انجمن پسته ایران از صدور 9 هزار و 134 تن پسته کشورمان در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: 3 هزار و 75 تن این محصول از گمرک رفسنجان خارج و به کشورهای دیگر صادر شد.

مشهد - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: امام خمینی (ره) بنیان‌های محکم نهضت جهانی مستضعفین و تقابل همه جانبه با استکبار در اقصی نقاط عالم را بنا نهاد.

ساری - ایرنا - مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت که 50 قطعه از آب‌بندان‌هایی که برای مقاصد گردشگری در استان شناسایی شده‌اند، در روستاهای هدف گردشگری واقع هستند.

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف 39 حلقه لاستیک کامیون احتکار شده در منزل مسکونی به ارزش یک میلیارد ریال در اردبیل خبر داد.

تهران - ایرنا - «جورج کلونی» در واکنش به قتل یک شهروند سیاه‌پوست به دست افسران سفیدپوست پلیس آمریکا، خواستار اقدام فوری علیه همه‌گیری نژادپرستی در این کشور شد.

کرمان - ایرنا - مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: افزون بر 50 ویژه برنامه به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کرمان برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - فرآیند عضویت و بیمه هنرمندان تجسمی با هدف حفظ سلامت هنرمندان به صورت مجازی انجام می‌شود.

تهران - ایرنا - بررسی توییت‌های نمایندگان مجلس یازدهم در هفته نخست کاری آنها نشان می‌دهد که تایید اعتبارنامه برخی نمایندگان، اعتراضات در آمریکا و اعلام پیگیری وعده‌های اقتصادی بیشترین واکنش‌های منتخبان را به خود اختصاص داده و این میان کارت هدیه اهدایی به نمایندگان و نطق متملقانه یکی از آنها در مدح رییس مجلس هم از حاشیه‌های جالب توجه بوده است.

تهران - ایرنا - روح الله زم در پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات خود در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی گفت: هنگامه شهیدی اخبار و مطالبی را ارسال می کرد.