جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر ارتباطات بین الملل مجتمع آموزشی جامعه المصطفی (ص) نمایندگی خراسان گفت: در گردهمایی مبلغان مجازی این مجتمع که روز سه شنبه برگزار و از 150 نفر از طلاب خارجی در مشهد قدردانی شد.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: امروز (سه شنبه) هوای لرستان در شرایط ناسالم سپری می‌شود.

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از نصب 10 دستگاه مکانیزه خوددریافت پسماند خشک در آینده‌ای نزدیک در مناطق مختلف شهر خبر داد.

شیراز - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: نمی‌گوییم قانون انتخاباتی که داریم وحی متزل است، بلکه می‌گوییم باب شنیدن ایده‌ها و روش‌های بهتر برای برگزاری انتخابات باز است، چه اشکالی دارد برای فردای انقلاب حرف‌های قشنگ تری بزنیم.

مشهد - ایرنا - مسوول مدرسه تاریخ و ادیان مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) در تمام مراحل همه چیز را منتسب به خدا می‌دانست و این معرفت‌شناسی مایه آرامش امام (ره) در همه حال بود به طوری که در شرایط جنگ و اوضاع نا به سامان اقتصادی ایران در آن دوران، این آرامش برای خبرنگاران خارجی نیز بسیار حیرت آور بود.

جواد حیدریان روزنامه‌نگار محیط زیست در گفت‌وگو با خبر تصویری ایرنا 24 گفت جغرافیای جنگل‌های زاگرس به گونه‌ایست که برای مهار آتش‌سوزی، نیروی انسانی مؤثرتر از بالگرد عمل می‌کند. در خائیز کمبودی از لحاظ نیروی انسانی وجود ندارد بلکه کمبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز این نیروهاست که مشکل ساز شده است.

مسعود موفق کارشناس حوزه بورس در گفت‌وگو با خبر تصویری ایرنا24 ورود موج جدید افراد حقیقی از ابتدای سال جاری را یکی از مهمترین اتفاقات بورس در چندسال اخیر دانست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد اشرفی‌اصفهانی به مناسبت سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از ابعاد گوناگون شخصیتی ایشان می‌گوید

بیرجند - ایرنا - مدیر پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی گفت: شیوع کرونا خسارت سنگینی به صنعت مرغ استان وارد کرد لذا برای حمایت از مرغداران و جبران بخشی از خسارت‌ها 965 تن مرغ منجمد در استان خریداری شده است.

تصویر آیندگان از روزگار ما را هنرمندان رقم خواهند زد؛ در روزگاری که از زمان ما جز چند سطر در کتاب‌های تاریخ باقی نخواهد ماند، آثار هنرمندان راوی شرایط کنونی ما خواهد بود.

تهران - ایرنا - وزیر کشور در آستانه سالگرد ارتحال امام (ره) در پیامی نوشت: پس از رحلت جانگداز امام راحل، همین سلوک و منش با قدرت و تدبیر متناسب با تهدیدات و فرصت‌های به روز شده دشمنان توسط مقام معظم رهبری تداوم و استمرار دارد.

ساری - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از لغو مجوز 33 رسانه غیرفعال در استان بر اساس ماده 16 قانون مطبوعات طی 2 سال اخیر خبر داد.

گناوه - ایرنا - مدیر اداره برق گناوه گفت: میزان مصرف برق خرداد امسال در این شهرستان 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

تهران - ایرنا - سازمان جهانی بهداشت درپی افزایش شمار مبتلایان به کرونا در برزیل، هشدار داد که سیستم مراقبت‌های بهداشتی در کشورهای آمریکای لاتین با خطر فروپاشی به‌دلیل شیوع این ویروس مواجه است.