جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ریس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران گفت: مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم از اصول امام راحل است که این خط فکری نباید تحریف شود.

شهرکرد - ایرنا - یک باب فضای آموزشی در شهر نقنه شهرستان بروجن روز سه‌شنبه به صورت ویدئو کنفرانس و برقراری ارتباط مستقیم با حرم امام خمینی (ره) افتتاح شد.

شیراز - ایرنا - با ورود به فصول گرم، مشکلات پیش‌آمده در تأمین آب و ارائه خدمات به روستاهای اقماری قره‌باغ شیراز موجب گلایه‌مندی برخی از ساکنان این روستاها شده است، مدیرعامل آبفا شیراز با حضور در جمع اهالی این 14 مجموعه روستایی با مسئولین محلی و افراد ساکن روستاهای قره‌باغ دیدار کرد و پای درد دل و گلایه آن‌ها نشست.

تبریز - ایرنا - مدیرکل امور روستایی و نماینده تام الاختیار استاندار آذربایجان شرقی در بحث توسعه شهرستان بستان آباد گفت: 2 شهرک ویژه بخش خصوصی در این شهرستان در حوزه صنایع غذایی و قطعه سازی راه اندازی می‌شود.

اردبیل - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون 25 باشگاه و اماکن ورزشی متخلف در این استان پلمپ شده است.

تهران - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به افزایش ترافیک در جاده‌های این استان اعلام کرد: تردد خودروها در کلیه مسیرهای استان تهران نیمه سنگین تا سنگین است.

کرمان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه این نهاد مانند گذشته از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند تا شاهد توسعه هرچه بیشتر در بخش‌های مختلف باشیم گفت: در برابر سنگ‌اندازی‌ها برای سرمایه‌گذاران نیز ایستادگی می‌کنیم.

تهران - ایرنا - مدیریت ارتباطات و امور بین اللملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی به مناسبت ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی این شرکت در ایستگاه‌های منتخب خبر داد.

مشهد - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: وسعت این استان 11 میلیون و 350 هزار هکتار است و یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری از هشت میلیون و 200 هزار هکتار اراضی ملی خراسان رضوی صیانت و حراست می‌کند.

مشهد - ایرنا - "کاظم خاوازی" وزیر جهاد کشاورزی در سفر یک روزه به مشهد، عصر امروز 13 خرداد ماه با علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت و گو کرد.

تهران - ایرنا - بر اساس تحلیل مجمع جهانی اقتصاد، دنیای پسا کرونایی وجود ندارد. ما باید به زندگی با این ویروس عادت کنیم، همان‌طور که دنیای پسا ایدز وجود نداشت. اما این وضعیت برای اقتصاد به چه معنا خواهد بود؟

مشهد - ایرنا - مانور اطفا حریق مراتع با عنوان واکنش سریع در شرایط اضطراری حریق منطقه یک خراسان رضوی با حضور 15 شهرستان به میزبانی قوچان برگزار شد. عکس: حبیبه احسنی

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان گفت: هنوز شانس حضور در لیگ برتر را داریم و نمی‌توان گفت به لیگ یک سقوط کردیم.

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: شیوع ویروس کرونا در کشور از جمله این استان سبب شد تا با جاری شدن رفتارهای نیکوکارانه روحیه تعاون در جامعه ما تقویت شود.

قم - ایرنا - مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای به مناسبت 14 و 15 خرداد، دیدگاه های این تشکل را این باره تشریح کرد.