جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: وزش باد و گرد و خاک از فردا چهارشنبه در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اردبیل _ ایرنا _ یم خیر خلخالی خانه مسکونی خود به ارزش 35 میلیارد ریال در شهر خلخال را برای احداث مدرسه به آموزش و پرورش اهدا کرد.

شیراز - ایرنا - تمرینات تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از حدود 80 روز وقفه بدون داشتن بازیکن کرونایی سه‌شنبه آغاز شد.

دزفول - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب دزفول درخصوص مشکل سرریز شدن فاضلاب مهرشهر و دفع آن مقابل بیمارستان گنجویان گفت: دلیل سرریز شدن فاضلاب مهرشهر انسداد لوله فاضلاب است که رفع این مشکل از هفته آینده آغاز می‌شود.

تهران - ایرنا - سخنگوی ستاد راهبردی آزادسازی سهام عدالت از صدور کد بورسی برای همه مشمولان سهام عدالت در کشور خبر داد و گفت: افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند و فعلا قصد خرید و فروش سهام را ندارند نیازی به فعال کردن کد بورسی‌شان نیست.

تهران - ایرنا - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 157 هزار و 562 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 64 نفر در 24 ساعت گذشته، آمار جان باختگان کرونا در کشور به 7942 نفر رسید.

ارومیه - ایرنا - مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: 90 درصد از اراضی زراعی استان زیر کشت بهاره رفت که بیشتر آنها مربوط به اقلامی نظیر چغندرقند و حبوبات بود.

آستارا - ایرنا - جمعی از مردم و مسئولان آستارا در آستانه سالگرد ارتحال امام امت، با ترتیب دسته‌های عزاداری و حمل پرچم‌های سیاه، از مقابل سپاه تا مسجد محمد رسول الله (ص) این شهر عزاداری کردند.

اردبیل - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از آمادگی این اداره کل برای راه‌اندازی موزه ورزش در مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی خبر داد.

رییسان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و مرکز آمار در جلسه ای علنی گزارشی از شاخص های کلان اقتصادی کشور به نمایندگان مجلس یازدهم ارائه کردند. در جلسه ای دیگر، وزیر اقتصاد درجلسه علنی حضور یافت. نمایندگان نیز دیدگاه های خود را در این زمینه بیان کردند. خبرها و گزارش های این جلسات را در پرونده حاضر می خوانید.

ایرنا - تبریز - پیمان عشقی «رییس سازمان انتقال خون»، روز سه شنبه از مرکز انتقال خون مرکز آذربایجان شرقی در تبریز بازدید کرد.

سنندج - ایرنا - رییس سازمان راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کشور طی حکمی محمدراشد مدرس‌گرجی را به عنوان مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان را منصوب کرد.

تهران - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد: دانشجویان تا 30 خرداد ماه می‌توانند نسبت به حذف دروس یا ترم اقدام کنند.

لندن - ایرنا - وزیران امور خارجه انگلیس و فرانسه امروز (سه‌شنبه 13 خرداد) در گفت‌وگوی تلفنی، درباره طیف مختلفی از مسائل سیاست خارجی از جمله ایران گفت‌وگو کردند.

اردبیل - ایرنا - نخستین پل تمام شیشه‌ای قوسی شکل و معلق جهان در شهر هیر استان اردبیل که در پاییز سال گذشته و در جریان سفر ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسید، پس از چند ماه توقف فعالیت به علت شیوع کرونا و آغاز فعالیت اماکن روباز گردشگری این روزها با استقبال گردشگران رو به رو شده است.

قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: نیروهای انتظامی با توجه به کمبود ظرفیت در مراکز نقاهتگاه کرونایی فقط معتادان متجاهر را دستگیر کنند و در این خصوص اولویت به خرج دهند.