یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جنبش یاران 14 فوریه بحرین در بیانیه ای در واکنش به حادثه قتل جرج فلوید شهروند افریقایی - آمریکایی تبار با محکومیت این حادثه آن را نشان دهنده دروغ بودن ادعاهای آنها درباره دمکراسی و لیبرالیسم دانسته و افزود که جریان فروپاشی استکبار و زورگویی آمریکایی آغاز شده است.

تهران - ایرنا - «بهار بهرامی» نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری از این سمت استفعا کرد.

خرم‌آباد - ایرنا - لرستان سرزمینی غنی از داشته‌های طبیعی است به گونه‌ای که 11 درصد آب، 20 درصد معادن، 400 گونه گیاهان داروئی کشور را داراست و همچنین قطب تولید حبوبات و پایتخت ژئوتوریسم کشور می باشد که باوجود این همه فرصت اقتصادی و اشتغال همواره در شمار استان‌های بیکار کشور بوده است.

گناوه - ایرنا - شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی برخی از کسب و کارها و بیکارشدن اقشار مختلف جامعه شد که در این میان ملوانان و کارگران شاغل در اسکله تجاری شهرستان گناوه نیز در تیررس اثرگذاری اقتصادی این بیماری قرار گرفته و چندین ماه بیکار شدند.

یزد - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: بنا بر دستور اکید استاندار هرگونه واگذاری کوره‌های آجر به اتباع بیگانه ممنوع است.

تهران - ایرنا - قیمت هفتگی نفت با توجه به بهبود شرایط اقتصادی در جهان و امید به افزایش تقاضای نفت با رشدی 8 درصدی همراه شد.

ساری - ایرنا - دادگستری مازندران از کشف 6 کیلوگرم ماده مخدر هروئین در شهرستان چالوس خبر داد.

مشهد - ایرنا - گزارش کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از پیش‌بینی وضعیت آب و هوای این استان، یکشنبه یازدهم خرداد 1399

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: با توجه به شروع فصل گرما، مصرف صحیح آب و نهادینه‌سازی فرهنگ صرفه‌جویی برای مدیریت منابع آبی در استان امری ضروری است.

تهران - ایرنا - مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر اینکه چرخه انتخابی تیم‌های ملی در واقع مساوی است با عدالت گفت: مازندران در این شیوه نسبت به سایر استان‌های کشور بیشتر متضرر خواهد شد.

تهران - ایرنا - استوارت استیونز استراتژیست ارشد سابق میت رامنی سناتور آمریکایی در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری 2012 گفت، به پروژه ای ملحق شده که قصد شکست دادن دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی آمریکا را در انتخابات آینده دارد.

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بیمارستان هاجر هنوز در خدمت بیماران کرونایی است، گفت: کادر درمانی این بیمارستان در حوزه کنترل شیوع ویروس کرونا نقش ارزنده‌ای را در سطح نیروهای مسلح از خود به جای گذاشته‌اند.

چابهار - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: این یگان در راستای نظارت عالیه سازمان بنادر و به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در سواحل ضمن بازدید از نوار ساحلی و اسکله‌های صیادی استان، همواره با صاحبان صنایع دریایی در رسیدن به هدف بزرگ رونق و جهش تولید تعامل سازنده دارد.

کرمانشاه - ایرنا - تبدیل مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه به شهر بیمارستانی در دستور کار مسوولان دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است. این مجتمع اکنون به عنوان قطب تشخیصی درمانی غرب کشور روزانه پذیرای 20 هزار نفر مراجعه کننده از کرمانشاه، استان‌های غربی و کشور عراق است و این ظرفیت و پتانسیل را برای تبدیل به شهر بیمارستانی دارد.

کرمان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مراکز علمی آزاد و زبان این استان با رعایت دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده، بازگشایی می شود.

شهرری - ایرنا - به دلیل انجام عملیات اصلاح و بازسازی شبکه و رفع تاسیسات معارض بزرگراه جدیدالاحداث رستگار مقدم، محدوده انجام عملیات در شهرک مشیریه از ساعت 10 صبح تا 14روز دوشنبه 13 خرداد ماه سال جاری مشترکان این شهرک دچار قطع آب و افت فشار خواهند شد.