پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی صبا گفت: بزرگترین نیروگاه لرستان در خرم‌آباد همزمان با سفر رییس بنیاد مستضعفان کشور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

استان ها - ایرنا - تهدید ناشی از عادی شدن رفتار عمومی در برابر ویروس کرونا و خطر افزایش بیماران مبتلا به کووید 19 همچنان در صدر نگرانی های مسئولان حوزه بهداشت و درمان کشور و مقامات ارشد استان هاست و همچنان درخواست برای رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در روند زندگی روزمره از مهمترین توصیه های جدی برای حفظ سلامت فردی و خانوادگی است.

ایرنا - هیرمند - دریاچه هامون پس از بیست سال خشکسالی، از پایان سال گذشته با ورود سیلاب از کشور افغانستان حیات دوباره گرفته است. در حال حاضر اسکله صیادی تخت عدالت شهرستان مرزی هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان آبگیری شده است.

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی با بیان اینکه بیماری کرونا همچنان در جامعه وجود دارد، گفت: باید به گونه‌ای رفتار شود که رعایت بهداشت فردی و موازین بهداشتی به عنوان یک فرهنگ در جامعه و جزء الزامات زندگی مردم نهادینه شود.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، سه باب مدرسه با ظرفیت پنج کلاس درس در مناطق صعب العبور عشایری افتتاح شد.

کابل - ایرنا - هواپیمای حامل کمک‌های بهداشتی مردم و بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه در فرودگاه کابل بر زمین نشست.

تهران - ایرنا - نهادها، وزارت‌خانه‌ها و ادارات دولتی اردن بعد از دو ماه تعطیلی به خاطر مبارزه با ویروس کرونا از امروز سه‌شنبه فعالیت خود را از سر گرفتند.

تبریز - ایرنا - مدیر جهادکشاورزی شهرستان هریس از قلع و قمع 17 فقره از تغییر کاربری ها و ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان با سطح اشغال 5/1 هکتار و مساحت آزاد شده 8 هکتار خبر داد.

اردبیل - ایرنا - مدیرکل امور عشایری استان اردبیل از آغاز رسمی کوچ بهاره عشایر این استان با رعایت پروتکل های بهداشتی از دهم خردادماه خبر داد.

شیراز - ایرنا - امام جمعه کوار گفت: در کنار کمک‌های معیشتی به خانواده‌هایی که از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان آسیب دیده‌اند به آنان نیز بسته‌های فرهنگی از جمله اهدای کتاب، مشاوره‌های خانوادگی و اجتماعی ارائه شد.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام ماه مبارک رمضان 53 هزار و 807 پرس غذای گرم پخت و در بین نیازمندان استان توزیع شد.

تهران - ایرنا - رییس مرکز اورژانس تهران از نجات جان نوزاد رها شده در سطح زباله شهرک ولیعصر (عج) خبر داد.

تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات در جمع معاونین پارلمانی گفت: انصافا در حوزه شبکه ملی اطلاعات اقدامات بزرگی انجام‌گرفته است و اگر این توسعه انجام نمی‌گرفت در دوره شیوع کرونا، سلامت الکترونیک، خریدوفروش، بانکداری الکترونیک و... دچار مشکل می‌شد و کشور زمین‌گیر می‌شد.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل انتقال خون چهارمحال وبختیاری گفت: مردم نوعدوست استان در طول با ماه مبارک رمضان یکهزار و 532 واحد خون برای کمک به بیماران اهدا کردند.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از بازگشایی موزه های استان خبر داد و گفت: اکنون دیدار از موزه‌های این استان برقرار شد.

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) هرمزگان گفت: براساس آمار اولیه مردم استان در روز عید سعید فطر، 69 میلیارد و 490 میلیون ریال زکات فطریه پرداخت کردند.