پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: فردی که روز گذشته یکی از اهالی روستای ظله‌جوب از توابع قروه را به قتل رسانده بود، در کمتر از 12 ساعت دستگیر و بازداشت شد.

ارومیه - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با صدور پیامی درگذشت استاد «مصطفی خرمدل» قرآن‌پژوه مهابادی را تسلیت گفت.

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

شیراز - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: 800 بقعه متبرکه در فارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد.

تهران - ایرنا - دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) از بررسی مشکلات مرتبط با مواکب اربعین و دغدغه‌های کمیته مشارکت مردمی، اسکان و تغذیه در این زمینه خبر داد.

تهران - ایرنا - براساس اعلام باشگاه آ. ث‌میلان، آسیب‌دیدگی روز گذشته «زلاتان ابراهیموویچ» از ناحیه ماهیچه بوده و پارگی زردپی در کار نیست.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس فتا پایتخت با بیان اینکه مجرمان در فیشینگ تلفنی تلاش می‌کنند به اطلاعات بانکی شما دست یابد افزود: مجرمان فضای مجازی با تکنیک‌های مهندسی اجتماعی اقدام به سرقت اطلاعات کاربران و برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانکی طعمه هایشان می‌کنند.

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: مصوبات ستاد کرونا در شهرستان به خوبی اجرا نمی‌شود که با توجه به شیوع این باید جدی گرفته شود.

لندن - ایرنا - کشورهای اروپایی پس از هفته‌ها اجرای قرنطینه کامل برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به تدریج و با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی محدودیت‌ها را برای بازگشت به شرایط عادی زندگی شهروندان آسان می‌کنند.

تهران - ایرنا - «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه، «الکساندر یویموف» سفیر این کشور در دمشق را به عنوان نماینده ویژه خود برای گسترش روابط با سوریه انتخاب کرد.

تهران - ایرنا - معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ باشگاهی نباید برای فدراسیون تعیین و تکلیف کند و این وظیفه ستاد ملی مبارزه با کرونا است تا در مورد ادامه بازی‌ها تصمیم‌گیری کند.

تهران - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، گفت:800 هزار نفر در مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی از طریق پیامک ثبت نام کردند که باید منتظر زمان اعلامی برای تکمیل ثبت نام خود در سایت باشند.

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری یک سارق و کشف 30 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان سنندج خبر داد.

تهران - ایرنا - رییس پارلمان بخش خصوصی در نامه‌ای به رییس سابق مجلس ضمن قدردانی از تلاش‌های او در پیگیری حل مشکلات فعالان اقتصادی، ابراز امیدواری کرد این الگوی همکاری قوه مقننه با اتاق ایران و فعالان اقتصادی تداوم یابد.

تهران - ایرنا - مهاجم اسبق تیم ملی ایتالیا و باشگاه‌های پالرمو، فیورنتینا، بایرن‌مونیخ و... که سه بار در دوبارن بازیگری‌اش به عنوان آقای گلی رسید، 43 ساله شد.

آستارا - ایرنا - سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان گیلان از قتل دختر 14 ساله توسط پدرش در بخش حویق شهرستان تالش و دستگیری قاتل خبر داد.