پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: مصرف سالانه آب آشامیدنی در شهرستان 157 هزار نفری شیروان 13 میلیون مترمکعب است که بخش زیاد آن از سد بارزو تامین می‌شود.

تهران - ایرنا - سازمان خصوصی‌سازی با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص انتشار خبری در برخی خبرگزاری‌ها با عنوان «کدام گروه سهامداران عدالت می توانند به بانک مراجعه کنند» توضیحاتی را ارائه کرد.

تبریز - ایرنا - ایستگاه اقلیم‌شناسی تمام خودکار آذرشهر در راستای توسعه و تکمیل شبکه ایستگاه‌های هواشناسی استان آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

تهران - ایرنا - سازمان مبارزه با تروریسم عراق از کشته شدن «معتز الجبوری» فرمانده تروریست های داعشی در عراق خبر داد.

تهران - ایرنا - منتخب مردم ورامین، پیشوا و قرچک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که بر اساس قانون اساس رئیس جمهور از میان رجل سیاسی و مذهبی انتخاب می‌شود، رئیس مجلس نیز باید فردی باشد که بر اساس این مقیاس، شأن و جایگاه خانه ملت را حفظ کند.

شیراز - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: یک بهله پرنده شکاری کمیاب از نوع "سارگپه" در بازرسی پلیس از یک خودرو سواری پراید در این شهرستان کشف شد.

مشهد - ایرنا - گزارش کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص پیش‌بینی وضعیت آب و هوای این استان، سه‌شنبه 6 خرداد 1399

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: سال گذشته 28 هزار و 35 واقعه ولادت در این استان به ثبت رسیده است.

تهران - ایرنا - رایزن فرهنگی ایران و نمایندگی بنیاد سعدی در بغداد، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش زبان فارسی و کارگاه‌های آموزشی در بستر فضای مجازی کرد.

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: 300 میلیون تومان برای تهیه نقشه محله‌های حاشیه‌نشین «پالی‌آباد و امیدوار» این شهرستان اختصاص یافت.

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید بذرهای سیب زمینی عاری از ویروس شد که این اقدام کشور را از واردات بذر سیب زمینی بی نیاز کرد.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: صحن بقاع متبرکه استان بازگشایی شده و روزانه نیز برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی می‌شود.

یزد - ایرنا - فرماندار میبد از واگذاری 90 هکتار پهنه‌های دامپروری شهرستان در 2 بخش به افراد واجد شرایط خبر داد و گفت: 42 هکتار آن مربوط به ندوشن و بقیه در بفروئیه قرار دارد.

تهران - ایرنا - سوسک‌های سیاه کارابیده هیچگونه خطر و مضراتی ندارند، مردم به هیچ وجه نگران حضور و افزایش جمعیت آن‌ها نباشند.

تهران - ایرنا - مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه عده‌ای از ترس قهرمانی پرسپولیس و از دست دادن سهمیه آسیایی، خواهان لغو لیگ هستند.

تهران - ایرنا - مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با توجه به شیوع ویروس کرونا ملاحظاتی را برای سال تحصیلی 1400-1399 آموزش عالی کشور ارائه و پیشنهاد کرد: شروع نیم‌سال اول سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از ابتدای شهریور باشد.