چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

با توجه به تعطیلات پیش رو و در راستای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و توصیه به مردم در خصوص عدم مسافرت در روزهای آتی، مسیرهای ورودی به شهر قم توسط نیروهای راهور مسدود و تنها برای افراد بومی و دارای مجوز اجازه تردد و ورود به شهر صادر می شود.

معاونت نظارت براماکن عمومی پایتخت از کشف 750 کیلو چای تقلبی در تهران خبر داد.

جدیدترین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرها در کشور اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص آخرین اخبار از روند عملیات آتش نشانان در حادثه آتش سوزی پالایشگاه جنوب تهران توضیحاتی ارایه کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیام خود به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) آورده است: امام راحل عظیم الشان (ره)، منادی اسلام پویا در اندیشه و عمل بود و پیروزی انقلاب اسلامی مهم ترین حاصل سال ها تلاش فکری و جهادی ایشان در عرصه احیای دین و اصلاح جامعه شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته... بیمار کووید 19 در کشور جان خود را از دست دادند و همچنین در این بازه زمانی... ی. بیمار دیگر نیز شناسایی شدند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در طول فعالیت دولت تدبیر و امید روزانه 28 کلاس درس جدید به فضای آموزشی کشور اضافه شده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری فروشندگان مجموعه های آموزشی ویژه کنکور یک موسسه آموزشی که این مجموعه ها را با قیمت ناچیزی در فضای مجازی می‌فروختند، خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: امام خمینی در برابر همه طاغوتیان ایستاد و پرچم اسلام راستین را به اهتزاز در آورد. امام خمینی زنده است چون اسلام و انقلاب ما زنده است.

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا از برگزاری پانزدهمین جلسه این قرارگاه به ریاست وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی در روز دوشنبه (17 خرداد ماه) خبر داد.

نیروی انتظامی با صدور پیامی سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفته و یاد شهدای قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشت.

پس از 13 ساعت عملیات اطفاء حریق در پالایشگاه تهران، نبرد آتش‌نشانان با آتش همچنان ادامه دارد و دود غلیظ از سراسر تهران به چشم می‌خورد. با وجود اینکه در ساعات ابتدایی صبح پنجشنبه 13 خرداد، شعله‌ها فروکش کرده بودند، حوالی ساعت 8 صبح آتش پالایشگاه تهران دوباره شعله‌ور شد. مسئولان پالایشگاه می‌گویند امروز کار اطفاء حریق تمام می‌شود و پالایشگاه وارد مدار خواهد شد.

تهیه نقشه حفاظتی و بلوک بندی مناطق بحرانی، تامین و جایگزینی سوخت‌های مناسب برای جوامع محلی، مقابله با آفات و امراض و... ازجمله اقدامات اخیر سازمان جنگل‌ها برای ارتقای ضریب پوشش حفاظتی بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه مخزن درحال احتراق در پالایشگاه تهران به گونه‌ای است که امکان انفجار ندارد، گفت: هیچ انفجاری از ابتدای حادثه نداشته‌ایم و تغییر فرم مخزن فلزی درحال احتراق موجب تولید صدا می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی به این شهرها کماکان ادامه دارد.

مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی از میان فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد نیروی امریه (سربازی) جذب می‌کند.