چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

یکی از مصدومان تصادف امروز آزادراه ساوه همدان فوت کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سه ایستگاه آتش نشانی به همراه عوامل آتش نشانی پالایشگاه حداقل تا فردا صبح در محل حضور خواهند داشت تا عملیات سرد کردن و ایمن سازی را ادامه دهند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: واژگونی خودروی لیفان در آزاده راه ساوه همدان چهار فوتی و چهار مصدوم بجا گذاشت.

از سوی معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های منتخب برگزار می‌شود.

در پی افزایش گرما، برخی افراد دچار گرمازدگی می‌شوند که می‌توان با یک سری اقدامات پیشگیرانه، از این عوارض جلوگیری کرد.

شهردار تهران در پیامی توییتری از زحمات اتش نشانان برای مهار آتش در پالایشگاه تندگویان تهران قدردانی کرد.

شهردار تهران به همراه مدیران خدمات شهری خود در محل حادثه آتش سوزی پالایشگاه شهید تندگویان حضور یافت.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در دولت تدبیر و امید اعتبارات نوسازی مدارس، 10 برابر شده است.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران آخرین وضعیت سلامتی آتش‌نشانان مصدوم در عملیات اطفای حریق پالایشگاه نفت تهران را پیگیری کرد.

محمد دلکش، عکاس آژانس عکس تهران که به منظور پوشش یک برنامه خبری قصد سفر به رامسر را داشت، در مسیر مورد اخاذی قرار می‌گیرد و دچار آسیب‌های جسمانی شدیدی می‌شود. وضعیت جسمانی این عکاس هم‌اکنون در بخش بستری شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر که دو شهروند را در دو حادثه جداگانه به قتل رسانده بودند، خبر داد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست هویزه از مهار آتش در دو مخزن تالاب هورالعظیم خبر داد.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به شرایط خشک و نیمه خشک کشور گفت: اکنون متوسط بارندگی در کشور یک‌سوم متوسط بارش جهانی است، فرسایش آبی بیش از 16 تن در هکتار در سال و فرسایش بادی بیش از 21 تن در هکتار در سال است.

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع) و فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (س) را به عموم شیعیان و مسلمین تسلیت گفت.

وزیر بهداشت در نامه‌ای به مدیران ستادی وزارت بهداشت و روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور ضمن تقدیر از آنها در مدیریت چهار موج بیماری، تاکید کرد که از هرگونه موضع‌گیری که به نحوی جانبداری سیاسی در عرصه انتخابات شوراها و یا ریاست جمهوری را تداعی کند، پرهیز کنند.

رئیس مرکز اورژانس تهران از مصدومیت 11 نفر در آتش سوزی پالایشگاه تهران خبر داد.