چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و سازمان امور عشایر ایران با هدف ساماندهی مدارس مناطق عشایری امضا شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از جمع‌آوری بیش از 8000 معتاد متجاهر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور از بررسی حرکات اصلاحی نوآموزان در برنامه سنجش با همکاری معاونت تربیت‌بدنی خبر داد.

مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح از تحت پوشش قرار گرفتن 8 نوع پیوند اعضاء در قالب بیماری های خاص و صعب العلاج به منظور افزایش رضایت مندی بیمه شدگان نیروهای مسلح و گسترش چتر حمایتی پوشش بیمه ای خبر داد.

یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه جدی به تحقق مطالبات به حق معلمان بر اجرایی شدن هرچه بهتر این مطالبات همچون اجرای کامل طرح نظام رتبه بندی تاکید کرد.

معاون گردشگری اعلام کرد: تبلیغ و اجرای تور با وعده واکسن کرونا فاقد وجاهت قانونی بوده و مطابق مقررات با آن برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیاتی بیشتر از ماجرای پرونده والدین بابک خرمدین و اعتراف آنان به قتل داماد و دخترشان را تشریح کرد.

در پی غرق شدن یک کشتی باربری در ساحل شهر بمبئی هند و در بحبوحه وقوع طوفان شدید موسوم به "تائوکتا"، 77 نفر همچنان مفقود هستند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهرهای کشور گفت: علی رغم توافق نامه سازمان تامین اجتماعی با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مبنی بر به روز رسانی لیست رانندگان تاکسی و جایگزینی 7000 راننده فعال در حوزه حمل و نقل این کار اجرایی نشده و بیمه رانندگان تاکسی همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با بیان اینکه نیمی از زنان سرپرست خانوار نیازمند حمایت های خاص دولتی نیستند و توانمندند گفت: اما 20 درصد زنان سرپرست خانوار از هیچ حمایت بیمه ای برخوردار نیستند.

لرزش ناگهانی یک آسمانخراش در شهر "شنزن" واقع در جنوب چین منجر به هراس افراد حاضر در آن و تخلیه این برج تجاری 70 طبقه شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد جاده فیروزکوه به سمنان به دلیل نشت گازوئیل خبر داد.

ویروس کرونا تقریبا تمام زندگی افراد را تحت تاثیر قرار داده و اثرات مخربی بر جهان داشته است. بر اساس نتایج نظرسنجی جدید ارائه شده در هفتادمین جلسه علمی سالانه کالج قلب آمریکا، این موضوع به پزشکان قلب وعروق در برخی از کشورهای جهان، به دلیل ارتباط مستقیم آنان با بیماران کووید - 19 آسیب زیادی وارد کرده است.

مدیریت فنی خودرویی و تجهیزات سازمان آتش نشانی تهران از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با وزارت دفاع برای استفاده از بالگردهای این وزارتخانه برای اطفای حریق خبر داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم رگبار پراکنده باران در برخی استان‌های کشور خبر داد و گفت: طی امروز (29 اردیبهشت) سرعت باد در برخی مناطق افزایش می‌یابد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به حوزه درمان و کاهش آسیب گفت: ما در عین حال که تلاش می‌کنیم موادمخدری وارد نشود و عرضه کمتر شود و پیشگیری در جامعه گسترش یابد، باید برای آن‌هایی هم که دچار این بلیعه شدند موضوع درمان در دستور کار قرار گیرد. متاسفانه در کشور ما در طول دهه‌های گذشته درمان و مانایی در درمان بسیار موثر نبوده و شاید بیش از 80 درصد از کسانی که درمان می‌شوند دوباره...