چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران اعلام کرد: اهدای خون در ماه مبارک سال 1400نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد 15 درصدی داشته است.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته 310 تن به دلیل ابتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند.

معاون رییس جمهوری با انتقاد شدید از ثبت سند چند تالاب به نام وزات نیرو گفت: انتقال سند تالاب‌ها به وزارت نیرو منتفی شده است.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، واکسیناسیون خودرویی را مدلی موفق خواند و گفت: دیروز در 70 دقیقه 500 نفر در خودروها با رعایت استاندارد بهداشتی در سرخه حصار واکسینه شدند. همه کسانی که واکسن را تزریق میکنند حرفه‌ای هستند و دقت فدای سرعت نخواهد شد.

اعضای شورای شهر تهران پس از دو جلسه بررسی به لایحه شهردار تهران در خصوص «اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انعقاد قرارداد پروژههای "هتل کوهستان" و "هتل تاو" به روش مشارکت واقع در شهرداری منطقه2» رای موافق ندادند.

به دنبال استمداد هلال احمر فلسطین از جمعیت هلال احمر ایران، دبیرکل هلال احمر کشورمان از کمک‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از اینکه لایحه رتبه بندی معلمان بالاخره به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، از هیات رییسه مجلس خواست که این لایحه را در دستور کار صحن قرار دهد.

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد سال 1400دارند، می بایست در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده است، حضور یابند.

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری دو شرور سابقه‌دار و قاتل فراری قتل‌های اخیر در شهرستان سلسله خبر داد.

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 827 سارق، زورگیر، مالخر و مجرم در سطح محلات پایتخت خبر داد.

رییس کمیسیون شهر سازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم بارگذاری سریع طرح موضوعی کن و فرحزاد تاکید کرد.

صبح امروز 28 اردیبهشت ماه کارگاه شارژ سیلندرهای گاز مایع در انتهای بلوار یادگار امام قم دچار آتش سوزی شد که به دلیل حجم آتش و انفجار سیلندرهای گاز و پرتاب آنها به اطراف، 6 خودرو عملیاتی سنگین به همراه 50 آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند و پس از ساعتی آتش سوزی را بدون داشتن فردی مصدوم اطفاء کردند.

معاون پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به شرایط کم‌آبی سال جاری، نقش شهرداری‌ها در توسعه فضای سبز سازگار با اقلیم و استفاده از روش‌های نوین آبیاری فضای سبز، بر نقش مردم در کاهش مصرف آب در شهر تهران تاکید کرد.

دبیر کل سازمان جهانی بهداشت (WHO) تاکید کرد: به رغم اقدامات صورت گرفته برای واکسیناسیون هنوز تا پایان همه گیری کووید -19 مسیر طولانی در پیش داریم.

فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری دو قاتل فراری که جسد دوست‌شان را آتش زده بودند، خبر داد.

مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی به مناسبت 28 اردیبهشت - روز جهانی موزه‌ها - گفت: روز جهانی موزه‌ها بهانه‌ای برای جلب توجه سیاستگذاران، برنامه‌ریزان و آحاد مردم به نقش مهم موزه‌ها در معرفی فرهنگ، تاریخ و آموزش و پژوهش تخصصی است.