چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

یک مطالعه جدید سطح مواد شیمیایی مسموم‌کننده «پی‌اف‌تی‌اس» (مواد شیمیایی پایدار) در نمونه شیر 50 مادر آمریکایی را «نگران‌کننده» توصیف کرده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با هشدار نسبت به از بین رفتن طبیعت، تاکید کرد که سند منابع طبیعی و تالاب‌ها فقط باید به نام منابع طبیعی و سازمان جنگل ها باشد.

رییس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز و دبیر علمی کنگره از برگزاری اولین کنگره ملی ایمنی بیمار و آموزش پزشکی در تبریز، خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از اختصاص سه هزار و 220 میلیارد تومان برای رفع تنش آبی استان‌های کشور خبر داد که مبلغ 18 میلیارد تومان آن سهم چهارمحال و بختیاری است.

به مناسبت روز ملی جمعیت تمامی برنامه های شبکه های سیما، رادیو و استانی با رویکرد جمعیتی پخش خواهد شد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، ضمن درخواست از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برای اعلام برنامه‌های خود در راستای افزایش مشارکت زنان در مدیریت، گفت: دولت روحانی راه را هموار و میزان مدیران زن را از 5 درصد به 26 درصد رساند.

سامانه ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین 1325 و قبل از آن باز شد و افراد این گروه سنی می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت نوبت اقدام کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: سارقان وانت نیسان در شیراز شناسایی و دستگیر شدند.

27 اردیبهشت‌ماه روز جهانی فشار خون نامگذاری شده است. با تشخیص به موقع بیماری فشار خون بالا می‌توانیم از بروز عوارض خطرناک آن از جمله سکته‌های قلبی و مغزی پیشگیری کنیم.

نتایج یک مطالعه بزرگ نشان می دهد که حداقل 50 میلیارد پرنده وحشی و بیش از یک میلیارد گنجشک در جهان وجود دارد.

تهیه کننده برنامه «ضربان» که از درگذشت مجری کارشناس جوان این برنامه در پی ابتلاء به کرونا به شدت متاثر است، از قرار ناتمامی سخن گفت که هرگز به آنتن نرسید.

مدیر مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس با اشاره به تاثیر همه گیری کروناویروس بر ایجاد افسردگی افراد در جوامع مختلف، راهکارهایی را برای پیشگیری از آسیب دیدن سلامت روان ارائه داد و بر لزوم توجه بیشتر به سلامت کودکان و سالمندان تاکید کرد.

رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران از مرگ یکی از دو ماده گورخر آفریقایی باغ وحش صفادشت خبر داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران از تشکیل کارگروه‌های دوازده‌گانه ذیل این شورا خبر داد.

استاندار تهران بر لزوم همکاری صدا و سیما برای نقش آفرینی در مسائل فرهنگی تاکید کرد.