چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: پارک‌های بزرگ مقیاس باید برنامه‌ای پنج ساله داشته باشند و برنامه‌ها درباره موضوعاتی نظیر وضعیت اکولوژیک، بازپیرایی فضای سبز، HSE و... مشخص باشد.

کارشناس هواشناسی کردستان با اشاره به پایداری جوی در روزهای آینده اعلام کرد حداکثر دمای روزانه حدود 3 تا 5 درجه افزایش خواهد داشت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه واکسیناسیون از روزی حدود 150 تا 160 به 300 تا 400 و حتی 500 هزار نفر طی روزهای آینده خواهد رسید، گفت: تا اوایل تیر ماه جامعه هدف سالمندان بالای 60 سال و افراد مبتلا به بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج را واکسینه خواهیم کرد.

موج تازه شیوع کرونا سبب شده تا دولت تایوان نیز سخت‌ترین محدودیت‌ها را از ابتدای این همه‌گیری جهانی اعمال کند.

فرمانده عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان تهران از بستری شدن 1200 بیمار کرونایی جدید ظرف 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: 250 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها بستری شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: با اجرایی شدن بخشنامه «رتبه‌بندی معلمان»، یکی از بخش‌های امتیازآور «تألیف کتاب و تلاش‌های پژوهشی و علمی معلمان»، خواهد بود.

معاون رییس جمهوری با تاکید بر ضرورت اصلاح سیاست‌های کلان کشور خاطر نشان کرد: متخصصان کشور بابت سکوت خود برابر تاریخ باید پاسخگو باشند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه 602 هزار دز واکسن در اختیار استان تهران قرار گرفته است از تزریق 72.5 درصدی این واکسن ها در استان تهران خبر داد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ مصوبه قطعی و لازم الاجرای یکصد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی با موضوع " چگونگی پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی" جهت اجرا به استان ها خبر داد.

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ناظر ویژه وزیر در امر واکسیناسیون، از مرکز تزریق واکسن کووید -19 در پارک ولایت بازرسی کرد.

مطالعات آماری نشان می‌دهد که روند ثبت ازدواج‌ها در اروپا در حال کاهش و برعکس آمار طلاق‌ها در قاره سبز رو به افزایش است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کاهش 15.2 درصدی در تعداد بیماران بستری به علت ویروس کرونا در هفته گذشته خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش سوزی جنگل های باشت که از عصر پنجشنبه آغاز شده بود با تلاش نیروهای مردمی و ادارات مختلف بطور کامل مهار شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را یادمان مسیر دانایی، آگاهی، اعتماد مردمی و تقویت انگیزه های جمعی عنوان کرد.

آزمون نهایی مدارس در پایه نهم و دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی و ضد عفونی کلاس ها در قم آغاز شده است با توجه به اینکه وضعیت شهر قم در رنگ‌بندی کرونایی کشوری در حالت نارنجی است برخی از خانواده ها از برگزاری آزمون حضوری نگران بوده و این نگرانی را به مسئولین آموزش و پرورش اعلام کردند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از آغاز اجرای طرح صیانت از جمعیت و تعالی خانواده در این دانشگاه خبر داد.