چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

فاز سوم مطالعات بالینی واکسن کشته شده کووید 19، کوو ایران برکت صبح دوشنبه 27 اردیبهشت در فرهنگسرای اشراق با حضور داوطلبان دریافت واکسن آغاز شد.

شهردار تهران در نشستی خبری به همراه دو معاون برنامه ریزی و مالی خود درباره پرداخت پاداش ها در دفتر شهردار تهران و سرنوشت فروشگاه شهروند توضیحاتی را ارائه کردند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ابراز تاسف از مرگ 27 نفر از مبتلایان به بیماری کووید19 طی 24 ساعت گذشته در فارس، گفت: از ابتدای شیوع این همه گیری تاکنون در فارس 4405 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: از ظرفیت‌ها و توان مؤسسات خیریه برای حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل استفاده می‌شود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش مصوبه «اصلاحات آیین‌نامه آموزشی دوره متوسطه حرفه‌ای» را جهت اجرا ابلاغ کرد.

به گفته مدیرکل زندان‌های فارس، هم‌اکنون 150 زندانی در این استان با استفاده از پابند الکترونیکی، آزاد هستند و به‌زودی 100 پابند جدید نیز در اختیار زندانیان واحد شرایط که مدت حبس آنان کمتر از 2 سال باشد قرار می‌گیرد.

قتل گرچه جرم و گناهی بزرگ است، اما ارتکاب آن از سوی نزدیک‌ترین افراد به مراتب تکان‌دهنده‌تر و غیرقابل باورتر است، در پی قتل یک کارگردان سینما به دست پدر و مادرش، یک روانشناس به بررسی چرایی و علل روانشناختی این قبیل حوادث پرداخته است.

طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر دوشنبه (27 اردیبهشت 1400) دو میلیون و 765 هزار و 485 نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز 77 هزار و 222 نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، دو میلیون و 242 هزار و 23 نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی 10 روز اخیر (18 تا 27 اردیبهشت 1400) بطور متوسط هر ساعت 577 نفر...

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: روابط عمومی‌های سازمان‌ها در سال‌های اخیر به سمت و سوی تازه‌ای در حال حرکت هستند که می‌توان از آن به عنوان تحولی در این عرصه یاد کرد. تحولی که به واسطه فضای مجازی منجر به ایجاد ارتباط مستقیم و گسترده با ذینفعان و دریافت کنندگان خدمات شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته در کشور 286 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و به این ترتیب شمار قربانیان این بیماری در کشور از 77هزار نفر گذشت.

یک قطار باری حامل مواد شیمیایی و خطرناک در ایالت آیووا آمریکا از خط خارج و دچار آتش سوزی شد.

ساترا و حوزه هنری استان تهران (کودک و نوجوان) با هدف هم‌افزایی در حوزه کودک و نوجوان و تشکیل کارگروه سواد فضای مجازی دانش‌آموزی، تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

فاز سوم مطالعات بالینی نخستین واکسن ایرانی کرونا در شش نقطه از تهران و کرج در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی را به فعالان عرصه اطلاع‌رسانی، به‌ویژه همکاران مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل این شرکت تبریک گفت.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: روابط‌عمومی شهرداری‌ها به منظور ارتقای اقدامات خود در فضای مجازی و همچنین حضور کارتمد و موثر در دوران پساکرونا با بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، باید برنامه ریزی ها وپیش بینی های لازم و همه جانبه ای را با حمایتهای شهرداران و مدیران شهرداری انجام دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانان و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت وجود دود در محدوده جنوب تهران را تشریح کرد.