چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی بیماری کووید - 19 امروز در بوستان ولایت واقع در جنوب تهران آغاز به کار کرد.

مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان باشت گفت: هنوز بطور قطع نمی توان گفت آتش مهار شده است چرا که بصورت مقطعی گوشه ای شعله ور و آتش می گیرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، با بیان اینکه در انتخابات 1400 ثبت نام نکرده‌ام، گفت: افراطیونی که سالها با دروغ و تخریب بخاطر حضورم در میدان اجرا مقابل پیشبرد امور کشور مانع تراشی کرده‌اند، بگذارند در مدت باقی مانده خدمت به مردم نتیجه دهد.

در نشست خبری مرکز درمان ناباروری ابن سینا، بسته های تشویقی این مرکز برای زوجین نابارور در هفته ملی جمعیت و همچنین اقدامات انجام شده جهت پوشش بیمه ای درمان ناباروری تشریح شد.

بزرگ‌ترین سایت خودرویی تزریق واکسن کشور صبح یکشنبه (26 اردیبهشت) در بوستان ولایت تهران افتتاح شد. به گفته مسئولان ستاد کروناف فاز اول واکسیناسیون کووید -19 شامل کادر بهداشت و درمان به پایان رسید و واکسیناسیون افراد بالای 80 سال نیز رو به پایان است و از روز گذشته واکسیناسیون بالای 75 سال آغاز شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از کشف 169 تن گندم توسط یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی در بندر امام خمینی (ره) خوزستان خبر داد.

رئیس پژوهشگاه ابن سینا در نشست خبری به مناسبت روز جمعیت، گفت: باید به دنبال راهکاری برای درمان 4 میلیون زوج نابارور باشیم.

در حالی‌که از سه روز گذشته جنگل‌های باشت در آتش می‌سوزد، رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد را به‌صورت خاص حمایت می‌کنیم و تجهیزات لازم از جمله دمنده، کفش ولباس ایمنی ضد حریق وسایر تجهیزات تا هفته آینده به این استان ارسال خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات داشبورد اطلاعات زنان سرپرست خانوار در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان، حداقل 60 درصد زنان سرپرست خانوار در ایران در گروه سنی بالای 50 سال قرار می گیرند گفت: میانگین سنی زنان سرپرست خانوار تغییر کرده و به 55 سال رسیده است.

یک مسئول در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد که از ابتدای شیوع همه‌گیری کرونا تاکنون بیش از 970 هزار تست تشخیصی از افراد مشکوک گرفته شده است.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت: طرح واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی به دلیل واهمه برخی برای هجمه به شورا از دستور خارج شد.

مدیرکل دفتر اطلاعات رفاه ایرانیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مروری بر روند تشکیل پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان داشت و گفت: اطلاعات مربوط به 60 پایگاه داده در کشور در این پایگاه بر اساس کدملی تجمیع شده است. کدپستی 70 تا 80 درصد خانوار را در دست داریم که بروز رسانی و رفع نواقص آن را در دست پیگیری داریم.

بزرگترین سایت خودرویی تزریق واکسن در کشور با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران یکشنبه 26 اردیبهشت در بوستان ولایت تهران افتتاح شد.

با حکم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران علی عبدالله پور به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.

خزانه دار شورای شهر تهران گفت: استقرار شرکت‌ها و بنگاههایی که اصطلاحا فعالیت دانش بنیان دارند در ساختمان‌های مسکونی باعث ایجاد هرج و مرج و تضیع حقوق ساکنان در کاربری های مسکونی می شود.

وزیر بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده برای مهار خیز چهارم کرونا در کشور، آخرین وضعیت این بیماری و همچنین روند واکسیناسیون علیه کووید را توضیح داد.