چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

فرمانده جدید نیروی انتظامی لرستان منصوب شد.

نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که از سال 2000 میلادی، پوشش جنگلی جهان به وسعت کشور فرانسه احیا شده است.

مراسم استقبال از پیکر مطهر ستوان سوم شهید " صادق کریمی" با حضور فرمانده انتظامی استان فارس، جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی و اعضای خانواه این شهید والا مقام در فرودگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد. ستوان سوم " صادق کریمی " از کادر یگان تکاوری شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان بود که دو روز پیش هنگام کنترل خودروهای عبوری و با شلیک گلوله سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 405 مسروقه...

مقامات هندی از کشف دستکم 40 جسد در رودخانه گنگ در شمال این کشور خبر دادند که احتمال می رود قربانیان بیماری کووید -19 باشند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حدود دو هفته بعد از تزریق دوز دوم واکسن کرونا، زمان لازم است تا افراد حفاظت و ایمنی لازم را در برابر خطر ابتلا به بیماری داشته باشند و بنابراین از سالمندانی که واکسن زده‌اند می‌خواهیم همچنان ماسک زده و فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کنند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تشکیل کمیته ای ملی برای استمرار آموزش ها در حوزه‌های مدیریت بحران و بازسازی با هدف ارتقا تاب‌آوری کشور در مقابله با حوادث طبیعی از برون دادهای این تفاهم نامه است.

رییس سازمان جنگل‌ها گفت: بی‌توجهی و بد رفتاری با منابع طبیعی و محیط زیست سبب شده است ما امروز شاهد سیل های مخرب، فرونشست زمین و پایین رفتن سفره های زیرزمینی آب باشیم و نتیجه کارهای مشترک سازمان جنگل ها با هلال احمر می‌تواند در مقابل این چالش‌ها جنبه پیشگیرانه داشته باشد.

پلیس یونان اعلام کرد: سه سارق پس از ورود به خانه‌ای در یکی از محله‌های حومه شمال شرق آتن، زن جوانی را در مقابل فرزندش به قتل رساندند.

بخش‌های مطالعه آزاد یا حذفیات منابع آزمون دوره های اول و دوم متوسطه نظری در شرایط قرمز کووید 19 برای سال تحصیلی 1399-1400 مجددا منتشر شد.

مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پایش منابع آلاینده خلیج فارس در دستور کار قرار دارد.

مدرسه فوتبال رایگان برای کودکان کار و افراد کم‌برخوردار در غرب تهران شروع به کار می‌کند.

شورای عالی آموزش و پرورش در پی انفجار تروریستی و کشته شدن دانش‌آموزان مظلوم در افغانستان، پیام تسلیتی صادر کرد.

تفاهمنامه همکاری اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و پژوهشکده علوم و فناوری انرژی، آب و محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف صبح امروز (21 اردیبهشت ماه) با حضور شینا انصاری و حسین افشین امضا شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه وضعیت فارس به لحاظ شیوع کرونا شکننده است، از جانباختن 27 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

وزش باد مناسب، محیطی باز و نزدیکی به شهر مشهد فضای ایده‌آلی جهت به پرواز درآوردن بادبادک‌ها در ابتداء جاده شاندیز به وجود آورده است. همه روزه، به ویژه آخر هفته‌ها و ایام تعطیل، خانواده‌ها و علاقه‌مندان به این تفریح جهت گذران اوقات فراغت ساعتی چند در این منطقه اتراق کرده و پدران و مادران با فرزندان خود به پرواز دادن بادبادک‌ها می‌پردازند. حضور شهروندان رونق دست‌فروشی اسباب بادبادک‌بازی...

اولین محصول تولید شده واکسن کووایران برکت در قالب 300 هزار دوز واکسن روز سه‌شنبه 21 اردیبهشت در فاز یک کارخانه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) رونمایی شد.