چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

نتایج یک بررسی نشان میدهد: بیماران مبتلا به کووید -19 که در بیمارستان بستری نمیشوند، کمتر در معرض عوارض طولانی مدت بیماری قرار دارند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جانباختن دو تن در پی حادثه سقوط هواپیمای آموزشی خبر داد.

آفات و بیماری های درختان چنار روتبال در خیابان ولیعصر (عج) بررسی شد.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: تردد ماشین‌های شاسی بلند آفرود از مبادی ورودی پارک جنگلی سوهانک در ارتفاعات مشرف به تهران گسترش پیدا کرده است که خسارت بسیار جدی به پارک و ارتفاعات حساس شمال شرق تهران وارد می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به افزایش چشمگیر تعهدات خیرین مدرسه‌ساز در چهار سال اخیر گفت: رقم این تعهدات در سال گذشته به بیش از 3 هزار میلیارد تومان رسید.

پروژه «جزیره بدون کووید» برای احیای گردشگری در ایتالیا کلید خورد.

وزیر بهداشت ضمن تشریح چگونگی مدیریت موج چهارم کرونا در کشور و اقدامات اتخاذ شده جهت بستری و بستری موقت بیماران، در عین حال گفت: تقریبا از دام ویروس انگلیسی با افتخار جستیم؛ البته نه اینکه تمام شد، بلکه فشار حداکثری‌اش برداشته شد و همچنان باید مراقبت شود و موارد را تحت نظر داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا سه استراتژی دشمنان برای انتخابات پیش رو را تشریح کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: برخی مدیران این نهاد 15 ماه است که برای تولید واکسن حتی یک روز هم مرخصی نرفته‌اند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در پیامی وقوع انفجار تروریستی در کابل و شهادت و مجروحیت ده‌ها تن از دانش‌آموزان دختر را به دولت و ملت افغانستان تسلیت گفت.

در حالی ستاد مقابله با کرونای استان تهران از سازمان هدفمندی یارانه‌ها خواسته تا اطلاعات گروه‌های سنی به ویژه افراد بالای 65 سال را جهت واکسیناسیون در اختیار آنها قرار دهد که پاسخ سازمان هدفمندی به آن، منفی بوده است. اما جای سوال است چگونه لیستی که حدود هفت میلیون از جمعیت کشور در آن نیست، می‌تواند قابل استناد و تکمیل‌کننده اطلاعات باشد؟

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش پنج درصدی جرایم در پایتخت خبر داد.

سازمان جهانی بهداشت (WHO)، در نهایت "سویه جهش یافته کروناویروس در هند" را در گروه گونه های تهدید کننده برای جهان طبقه بندی کرد.

چند روز قبل، نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها به وزیر بهداشت نامه نوشت و از او درخواست کرد که خبرنگاران سریع‌تر علیه کرونا واکسینه شوند؛ نامه‌ای که در این چند روز از هر سمتی که به آن نگریسته‌ایم، خسارت بوده و بس!

زوجی سالخورده که به بیماری آلزایمر دچار هستند توانستند با استفاده از روشی قدیمی اما موثر از «بخش حافظه امن» یک آسایشگاه در ایالت تنسی برای مدت زمانی کوتاه فرار کنند.

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم توجه شهرداری به مطالبه کارکنان برای جذب و تبدیل وضعیت تاکید کرد.