چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اعضای شورای شهر تهران 9 پلاک ثبتی مختلف در شهر تهران را مبنی بر باغ بودن یا نبودن مورد بررسی و تعیین تکلیف نهایی قرار دادند.

اعضای شورای شهر تهران با درخواست هیات تطبیق مبنی بر ارائه تخفیف در جرائم مربوط به سد معبر ساختمانی در سه ماه اول اجرای مصوبه دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه های ساختمانی موافقت کردند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران بابیان اینکه آیین‌نامه جدید در تشخیص املاک از حیث باغ یا غیر باغ بودن ابهام دارد، گفت: تلاش جمعی شورای پنجم این است که باغات تهران را حفظ کند.

یک کارشناس مبارزه با بیماری‌های غیر واگیر می‌گوید بیماری فشارخون بالا به علت بی علامت بودن، یک قاتل خاموش است.

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که به درمانگاهی در شرق تهران حمله کرده بود.

سازمان بهداشت جهانی، طبقه‌بندی گونه جهش‌یافته ویروس کرونا در هند را از «گونه قابل توجه» به «گونه نگران‌کننده» تغییر داد. این تصمیم، پس از قطعی شدن قدرت سرایت بالای گونه هندی کرونا اتخاذ شده است. با این حال، این سازمان اعلام کرده واکسن‌ها و درمان‌های موجود، بر گونه هندی کرونا نیز مؤثر هستند. با وجود کاهش نسبی شمار مبتلایان روزانه هند، این کشور همچنان بالاترین میزان مبتلایان و فوتی‌های...

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر لزوم تسریع در روند واکسیناسیون بالای 80 ساله‌ها در فارس تاکید و خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 55 درصد از افراد این گروه سنی در فارس واکسینه شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان اعلام کرد که وقوع حریق در یک خانه، منجر به فوت یک پدر و پسر شد.

آمارهای دولتی در چین نشان می دهد که این کشور کمترین رشد جمعیتی را در دهه های گذشته داشته است.

طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر سه‌شنبه (21 اردیبهشت 1400) دو میلیون و 691 هزار و 352 نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز 75 هزار و 568 نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، دو میلیون و 144 هزار و 197 نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی 10 روز اخیر (12 تا 21 اردیبهشت 1400) بطور متوسط هر ساعت 730 نفر...

معاون امور مشارکت‌های مردمی، موسسات غیر دولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور جزئیات جمع آوری زکات فطره و شیوه های جذب وجوهات شرعی در عیدسعید فطر سال 1400 را اعلام کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 18هزار و 133 مبتلای جدید کووید -19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 307 نفر نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 20 استان هشدار داد و توصیه هایی را به کشاورزان، باغداران و... ارایه داد.

یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم حضور نماینده فرمانداری شهرستان ری در کمیته راهبری اجرای طرح جامع مدیریت پسماند تهران تاکید کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت عوارض واکسن کرونا، گفت: به طور مرتب عوارض همه کسانی که واکسن دریافت می‌کنند، در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود و مواردی که تا کنون ثبت شده عوارض متعارف یک واکسن مانند درد محل تزریق، تب خفیف، دردهای استخوانی و همان علائمی است که ممکن است بعد از تزریق هر واکسن ویروسی اتفاق افتد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: من همچنان بر تصمیم قبلی خود مبنی بر عدم ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری هستم اما اگر شرایطی پیش بیاید و از من خواسته شود در انتخابات شرکت کنم دریغ نخواهم کرد.