چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر خانه هلال روستایی تمندان این شهرستان در جوار قله آتشفشانی نیمه فعال تفتان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران تهران از تخلیه اسکله شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس بعد از 29 ماه خبر داد و گفت: هم‌اکنون تیم غواصی طرف قرارداد شرکت عمرانی کارکنان مشغول لایروبی و جمع‌آوری اشیای غرق شده در محدوده اسکله شرقی دریاچه است.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با بستری 296 بیماری جدید مثبت و دارای علائم بیماری کووید19 در بیمارستان های استان، زنگ خطر دوباره کرونا در فارس به صدا در آمد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در تهران با اشاره به اینکه تهران در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و ضرورت مدیریت شرایط باید مد نظر گرفته شود، گفت: استان تهران همچنان شرایط ناپایداری دارد.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید شرایط را به گونه ای مدیریت کنیم که به وضعیت روزهای گذشته بر نگردیم، از توقف صدور مجوز تردد بین استانی توسط فرمانداری های استان تهران خبر داد.

واکسیناسیون سراسری سالمندان بالای 80 سال، دوشنبه (20 اردیبهشت) در مشهد انجام شد. این شهر یکی از نخستین مناطقی است که این طرح را به صورت خودرویی نیز اجر می‌کند و در این فاز، واکسیناسیون خودرویی سالمندان بالای 80 سال در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از آتش‌سوزی شیرک این کلانشهر در بلوار دکتر حسابی خبر داد.

در ادامه اجرای طرح واکسیناسیون سراسری علیه بیماری کرونا، از صبح دوشنبه، 20 اردیبهشت، تزریق واکسن کرونا به سالمندان بالای 75 سال در سمنان اغاز شد. پیش از این تزریق واکسن کرونا برای سالمندان بالای 80 سال، کادر درمان، بیماران خاص، سالمندان نگهداری شده در خانه‌های سالمندان، جانبازان و پاکبانان در مناطق تحت‌پوشش علوم پزشکی استان سمنان انجام شده بود.

در ادامه اجرای طرح واکسیناسیون سراسری بیماری کرونا، از صبح امروز، 20 اردیبهشت ماه، تزریق واکسن کرونا به سالمندان بالای 75 سال در سمنان اغاز شد. پیش از این، تزریق واکسن کرونا برای سالمندان بالای 80 سال، کادر درمان، بیماران خاص، سالمندان نگهداری شده در خانه های سالمندان، جانبازان و پاکبانان در مناطق تحت‌پوشش علوم پزشکی استان سمنان انجام شده است.

وزارت بهداشت هند در جدیدترین آمار خود از وضعیت شیوع کروناویروس در این کشور اعلام کرد: در مدت 24 ساعت 366 هزار و 161 مورد جدید ابتلا و 3754 مورد فوتی گزارش شده که میزان بسیار ناچیزی کاهش داشته است.

شهردار تهران با اشاره به اینکه در دوره مدیریت فعلی تلاش کرده مسیر 30 ساله ای که به آن نقد داشتیم را تغییر دهیم، گفت: در دوره مدیریت فعلی تلاش کردیم رویکرد شهرداری تهران را تغییر دهیم.

معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه موج چهارم بیماری در کشور در شرایط کنترل و مهار قرار گرفته است؛ گفت: امید داریم با تداوم روند واکسیناسیون در کشور بتوانیم بیماری منحوس کرونا را در کشور کاملا در شرایط کنترل قرار دهیم.

رییس جمعیت هلال احمر از توزیع نیم میلیون بسته معیشتی میان نیازمندان ازسوی هلال احمر خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نقش اثرگذار ناجا در سه عنصر" مشارکت"، "سلامت" و "امنیت" انتخابات گفت: در مقابل دسیسه های دشمنان در فضای حقیقی و مجازی هوشیارهستیم.

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: شنبه هفته آینده 25 اردیبهشت ماه 1400 ایستگاههای اقدسیه و مرزداران در خطوط 3 و 6 مترو تهران به طور همزمان افتتاح خواهند شد تا به یمن خیر و برکت عید سعید فطر، مدیریت شهری پایتخت عیدی ناقابل خود را تقدیم شهروندان صبور تهرانی کرده باشد.

نشست خبری پیروز حناچی شهردار تهران، صبح امروز - دوشنبه 20 اردیبهشت 1400- به همراه دو معاون فنی و عمران و شهرسازی و معماری شهرداری تهران برگزار شد.