چهارشنبه 4 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

کارشناس هواشناسی کردستان اعلام کرد که از امروز تا اواخر هفته در ساعات بعدازظهر احتمال بارش های رگباری و پراکنده همراه با رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ و وزش باد در محدوده هشدار وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس با اشاره به کاهش دبی آب منابع مختلف این استان، اعلام کرد که تعداد قابل توجهی از شهرها و روستاهای فارس در شرایط تنش آبی قرار دارند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر اینکه برای شرکت در انتخابات ضرورتی برای داشتن شناسنامه مکانیزه نیست و با شناسنامه های قدیمی می شود در انتخابات شرکت کرد افزود: روز انتخابات و ماقبل آن درخواست جدید صدور شناسنامه پذیرفته نخواهد شد.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، با تاکید بر لزوم افزایش سواد سلامت روان معلمین و خانواده‌ها در شرایط پاندمی کووید 19 که دانش آموزان در خانه هستند، گفت: باید فرهنگ مراجعه به روانشناس و مشاوره در بین معلمین، دانش آموزان و خانواده‌ها نهادینه شود.

اولین مرکز تجمیعی خودرویی تلقیح واکسن کرونا برای سالمندان تهرانی صبح یکشنبه - 19 اردیبهشت‌ماه در پارک جنگلی سرخه‌حصار در منطقه 13 راه اندازی شد. به گفته رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران، با توافق با شهرداری و سازمان مدیریت بحران قرار است سوله‌های مدیریت بحران شهرداری، پارک‌های جنگلی که امکان تردد خودرویی دارد و همچنین اماکن سازمان ورزشی شهرداری تهران نیز، برای واکسیناسیون در اختیار...

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت تصادفات پایتخت در سال گذشته را تشریح کرد.

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران با طرح راهبردی احیاء و بهسازی محدوده تاریخی چشمه علی شهر ری موافقت شد.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش، «دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس در حوزه‌ها و کانون‌های برگزاری امتحانات» را به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ضمن تشریح مبالغ توزیع شده از محل وجوه متمرکز توسط این سازمان، از پرداخت بیش از 63 هزار و 128میلیارد ریال (بیش از 6312 میلیارد تومان) در سال 1399 به شهرداری ها و دهیاری های کشور خبر داد.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای پزشکان و مراکز طرف قراردادی که نسبت به اجرای نسخه الکترونیک اقدام کنند، مشوق های جدیدی در نظر خواهیم گرفت.

رئیس پلیس بین الملل ناجا از بازداشت فردی به اتهام کلاهبرداری 25 هزار میلیارد تومان خبر داد.

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران در جلسه علنی شورا در ارائه گزارش تحقیق و تفحص از قراردادهای شرکت "رسا تجارت و سه شهید"، گفت: با محدودیت‌های فراوانی در اجرای این تحقیق و تفحص روبرو بودیم.

گزارش حسابرسی سال 94 سازمان املاک شهرداری تهران در صحن شورا به تصویب رسید و شورا و شهرداری موظف به پیگیری قضایی تخلفات شدند.

جانشین استاندار در ستاد مدیریت کرونای استان فارس با اشاره به اینکه تنها یک شهرستان در این استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، محدودیت‌های مربوط به ایام عید سعید فطر را تشریح کرد.

مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی گفت: هرگونه نمونه‌برداری از حیات وحش کشور بدون اخذ مجوز ممنوع و لازم است که نمونه های تیپ به دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی تحویل داده شود.